ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
CATEGORII COMPLEMENTARE
Cilindru / PistonCurea distributie
Tuning
Motor/Scut motor
Scule
Acoperire motor
Cautare articol dupa grafica
Electricitate motor
Motor complet / Subansamble
Control gaze evacuare
Suport motor
Arbore cotit, angrenare
Bloc motor
Admisie aer motor
Chiuloasa/piese
Ungere
Garnituri
Control distributie
PRODUSE UNIVERSALE
ELECTRICITATE MOTOR pentru MAZDA B-SERIE (UF) 2.0
« INAPOI LA LISTA DE CATEGORIIPRODUCATOR: BOSCH
Cod: 0 258 986 501
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: fata
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 07/2002
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: fata
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 07/2002
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Piesa este pe stoc |
MEKRA 0 258 986 501 | 204,48 LEI | adauga in cos |
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 1683-8002
Presiune [bar]: 0,4
Deschidere cheie: 24 MM
Dimensiune filet: 1/8 - GAS
Deschidere cheie: 24 MM
Dimensiune filet: 1/8 - GAS
Cod motor: J3
Tip model:
An fabricatie pana la: 12/2006
Restrictiile producatorului: NIPPONDENSO
An fabricatie de la: 08/1997
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip model:
An fabricatie pana la: 12/2006
Restrictiile producatorului: NIPPONDENSO
An fabricatie de la: 08/1997
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-42030
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 112651
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 89465 87209 000
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 112651
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 89465 87209 000
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-42040
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 114080
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 25105107
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 114080
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 25105107
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-42048
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 115501
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): E663-18-861
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 115501
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): E663-18-861
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-44008
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 117209
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 22690 30R15
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 117209
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 22690 30R15
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: T002-01
Greutate (în kg): 0,062
Numar bucati necesare: 1
Numar bucati necesare: 1
Separarea blocurilor:
Cod motor: P
Pana la numar motor: Eng 937581
Pana la numar serie sasiu: 122208
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Cod motor: P
Pana la numar motor: Eng 937581
Pana la numar serie sasiu: 122208
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: BLUE PRINT
Cod: ADD66601
Greutate (în kg): 0,048
Numar bucati necesare: 1
Numar bucati necesare: 1
PRODUCATOR: BLUE PRINT
Cod: ADT36602
Greutate (în kg): 0,062
Numar bucati necesare: 1
Numar bucati necesare: 1
Separarea blocurilor:
Cod motor: P
Pana la numar motor: Eng 937581
Pana la numar serie sasiu: 122208
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Cod motor: P
Pana la numar motor: Eng 937581
Pana la numar serie sasiu: 122208
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: NIPPARTS
Cod: J5612008
Presiune [bar]: 0,4
Deschidere cheie: 24 MM
Dimensiune filet: 1/8 - GAS
Deschidere cheie: 24 MM
Dimensiune filet: 1/8 - GAS
PRODUCATOR: NIPPARTS
Cod: J5623002
Dimensiune filet: 1/8-GAS
Deschidere cheie: 13 MM
Adancime montaj [mm]: 22
Deschidere cheie: 13 MM
Adancime montaj [mm]: 22
PRODUCATOR: NPS
Cod: T561A08
Cod motor: 12R
An fabricatie pana la: 12/1979
An fabricatie de la: 05/1994
De la numar serie sasiu: VIN 937582
Pana la numar serie sasiu: Vin 122208
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
An fabricatie pana la: 12/1979
An fabricatie de la: 05/1994
De la numar serie sasiu: VIN 937582
Pana la numar serie sasiu: Vin 122208
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: in echipare originala
Pret indisponibil. adauga in cos si vei fi contactat pentru pret. |
PRODUCATORI
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.