Se incarca...

Va rugam asteptati!

Despre

Pagina despre piese-masina

                                                                                       0.IMPORTANT !

                           Functie de coordonatele fiecaruia dintre depozitele , de la care urmeaza sa efectuam aprovizionarea , unele dintre preturile pieselor prezentate cu titlul de "la comanda" , pot suferi influente datorate taxelor de transport , situatie cu care veti fi informati punctual , in cel mai scurt timp .

A. Generalitati

    - Piese-masina , este denumire comerciala reprezentata prin :

    -Societatea Comerciala AUTO ZETEC CAR SRL , cu sediul social in localitatea Moara Vlasiei , Strada Tineretului , Nr . 11 , Judet Ilfov , inregistrata la Oficiul Registrului Comertului , su Nr . J23/1110/2010 , C . I . F . RO26777656 , cont bancar RO53ING0000999901902515 , deschis la ING Bank Titan . Punct lucru Bucuresti : B-dul Basarabiei 250, Sct 3 - Str Maliuc 5-15, Sct 2

    -Bunuri si servicii , orice produs sau serviciu , inclusiv cele mentionate in comanda , care vor fi furnizate de catre vanzator .

    -Comanda , maniera de adresare on line , a clientului catre vanzator , prin intermediul formelor de adresare , existente pe site .

    -Contract , documentul incheiat la distanta , intre vanzator si cumparator . Contractul dintre vanzator si clientul sau , se considera incheiat , in momentul in care , clientul , va fi informat de expedierea comenzii .

     -Accesul la site , este permis , oricarui vizitator . In anumite conditii , se poate restrictiona , accesul unui vizitator la site , daca se constata , efectuarea de operatiuni , considerate ca ar putea crea un prejudiciu .

      -Toate detaliile tehnice si imaginile afisate , au un caracter de informare .

B.Costuri

       -Costurile expeditiilor , vor fi suportate intodeauna  de catre client , indiferent de situatie . Aceste costuri , vor fi taxate de catre curier la  tarife preferentiale , in conformitate cu contractele incheiate de noi cu acestia .

       -Cumparatorul , persoana fizica, care renunta la  comanda , expediata prin curier  , va trebui sa anunte vanzatorul , in maximum 48 de ore de la expedierea coletului , iar returul sa fie realizat in decurs de maximum 10 zile , de la expediere . Dupa primirea coletului si a actelor emise de catre vanzator , daca coletul intruneste toate conditiile mentionate la aliniatul C , unde se trateaza acesta situatie , se va returna suma cuvenita  . In cazul in care un produs , este neconform , trebuie sa ne contactati prin email , telefon , sau direct , in termen de 24 de ore de la primire .

C.Retur-Renuntare

       -Returul pieselor va fi acceptat dupa verificare , in urmatoarele conditii :

                                                                                                            -In cazul existentei de piese , pentru care se accepta , piesa veche la schimb , pentru diminuarea pretului  celei noi , clientul va trebui sa predea aceste piese vanzatorului in ambalajul pieselor noi , in conditii optime (piese curatate) , piesa sa prezinte doar urme de uzura functionala fara lovituri , sa nu lipseasca subansamble din ea . In situatia in care piesa uzata , nu mai poate fi reconditionata , piesa noua va fi achitata integral .

        -Ambalajul piesei returnate sa fie cel original , in stare perfecta .

        -Piesele nu trebuie sa prezinte urme de montaj , alte interventii , sau elemente lipsa .

        -Pentru urmatoarele bunuri sau servicii nu se mai pot face renuntari :

                                                                                                          -furnizarea de bunuri si servicii , al caror pret depinde de fluctuatiile pietei financiare si care sunt aduse la comanda speciala .

                                                                                                          -montajul pieselor (ex , acunulatoare)

                                                                                                          -bunuri care sunt susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid (ex , becuri)

                                                                                                          -furnizarea de bunuri sigilate , sau la care se poate interveni (ex , uleiuri)

                                                                                                          -produse vandute cu caracter promotional

                                                                                                          -lipsa ambalajului original , deteriorari de orice fel ale acestuia , sau etichete lipsa sau rupte de pe ambalaj .

                                                                                                          -prezenta urmelor de montaj , sau elemente lipsa .

D.Garantia

    -Garantia se aplica conform legii , in interiorul perioadei de garantie ,  numai pieselor care prezinta defectiuni de fabricatie

    -Pentru aparitia unui viciu ascuns , in timpul duratei medii de utilizare a produsului , vanzatorul , se angajeaza sa inlocuiasca , sa repare , sau sa restituie pretul platit de cumparator

    -Garantia , nu acopera , urmatoarele aspecte :

                                                                                       -exploatare incorecta sau interventii neautorizate asupra produsului , in perioada de garantie

                                                                                       -montaj in ansamblu cu alte piese uzate

                                                                                        -aparitia unei uzuri normale datorate functionarii

                                                                                        -identificarea eronata a piesei , datorita prezentarii de catre client a unor date incorecte

                                                                                        -piesa nu s-a montat intr-un service autorizat RAR ,  pentru tipul respectiv de autoturism.

                                                                                        -piesa s-a montat inainte de a se compara la service cu piesa defecta .

                                                                                        -nu s-au efectuat reviziile periodice , conform normativelor .

                                                                                        -montaj incorect

                                                                                        -exploatare incorecta

                                                                                        -accidente

                                                                                        -demontarea in parti componente  , sau subansamble a produselor , ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producator , acolo unde este cazul

                                                                                         -vehiculul prezinta defectiuni la sistemele de directie , franare , suspensie , racire , etc

                                                                                         -defectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine in zonele de functionare ale acestora

                                                                                         -vehicul neanmatriculat , ori cu ITP expirat  , inaintea aparitiei cazului de garantie

                                                                                        -la terminarea reparatiilor , unitatea service auto nu a efectuat operatiile de verificare , etalonare , reglare , impuse de constructorul autoturismului , sau fabricantul produselor

                                                                                        -produsul prezinta urme de lovituri , socuri mecanice ,zgarieturi , rupturi , fisuri , indoituri , deformari , care nu ii sunt imputabile , marcaje sterse

                                                                                        -vehiculul  pe care a fost montat produsul , a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor 

                                                                                        -pentru masiniile folosite in regim special , perioada de garantie se reduce la maximum 3 luni pentru gamele de produse , care aveau un termen mai lung .

                                                                                   

    -Categoriile de bunuri consumabile , nu beneficiaza de garantie (ex , filtre , diferite solutii , uleiuri , stergatoare , bujii , etc .

    -Documentele necesare , in cazul reclamarii unui defect de fabricatie , depistat in perioada exploatarii bunului achizitionat :

                                                                                                                                                                                                                                -certificatul de garantie

                                                                                                                                                                                                                                 -factura sau bonul fiscal , emis de catre vanzator

                                                                                                                                                                                                                                  -dovada efectuarii montajului , intr-un service autorizat RAR , pentru tipul respectiv de autoturism , prin copiile dupa devizul de montaj/instalare /reparatie si bonul fiscal/factura , emise de unitatea de service auto

                                                                                                                                                                                                                                  -fisa service pentru montajul piesei(devizul de montaj)

                                                                                                                                                                                                                                  -documentul emis de catre service-ul care a efectuat reparatia , in care constata defectiunea si descrie cauzele aparitiei acesteia .

                                                                                                                                                                                                                                   -copie dupa certificatul de inmatriculare al autoturismului

                                                                                                                                                                                                                                   -copie care atesta valabilitatea inspectiei tehnice periodice a vehiculului

                                                                                                                                                                                                                                   -reclamatia emisa de vanzator si completata de catre client.

    Daca solicitarea de garantie este intemeiata , vanzatorul se obliga sa repare /inlocuiasca in termen de 15 zile calendaristice  de la finalizarea expertizei tehnice efectuate , daca producatorul sau organismul tehhnic abilitat care a efectuat expertiza , au constatat existenta acestor vicii .

    In cazul in care , solicitarea de garantie este neantemeiata , cumparatorul va suportacheltuielile aferente cercetarii/expertizarii produsului reclamat ca fiind neconform , ori cu vicii ascunse

CERTIFICAT DE GARANTIE                                                                                                       

  a. Vanzator..................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  b.Nr. factura/bon fiscal/deviz reparatie..................................................................................................................................................................................................................................................

  c.Data cumpararii.....................................................................................................................................................................................................................................................................................

  d.Marca , tip , nr de inmatriculare a vehiculului...................................................................................................................................................................................................................................

  e.Cumparator (nume , adresa , CI).......................................................................................................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  f. Fisa de reparatie/ inlocuire in perioada de garantie

____________________

Nr curent             Data intrarii      Descrierea neconformitatii(viciului ascuns)        Reparatia/Inlocuire    Prelung garantie     Semn si stampila vanz/            Semnatura cumparator

                                                                                                                                                                                                                          Unitate service                        referitor reparare/inlocuire

____________|__________|_____________________________________|_________________|______________|______________________|_____________________

 

____________|__________|_____________________________________|_________________ |______________|______________________|_____________________

 

____________ |__________|_____________________________________|_________________|______________|______________________|_____________________

  c.

E.Situatii conflictuale

     -In situatia in care dintr-un motiv oarecare , piesa comandata nu mai poate fi livrata , cumparatorul , va fi informat , iar vanzatorul , in aceasta situatie , nu poate fi facut responsabil , indiferent de motivele invocate de cumparator , neputandu-se pretinde daune interese .

     Aceleasi clauze , privind responsabilitatea vanzatorului actioneaza si in situatia ,in care o piesa se defecteaza in perioada de garantie .

      -Lansarea unei comenzi , constituie obligatie contractuala de achizitie , iar toate cheltuielile ocazitionate de aceasta decizie vor fi suportate in totalitate de catre client , asa cum este mentionat si la aliniatul referitor la Costuri .

      -Orice situatiile conflictuala se va rezolva pe cale amiabila , iar daca acest lucru nu va fi posibil , se va apela la autoritatile competente .

F.Livrarea si preluarea bunurilor

     -Preluarea si livrarea bunurilor , se efectueaza prin curier  , contra cost , la tarife preferentiale , daca nu se poate ridica personal ,  pe baza de factura .

     -Bunurile expediate prin curier , vor fi ambalate corespunzator si asigurate pe perioada transportului

     Daca in momentul livrarii , se constata neconcordante cantitative sau calitative , intre marfa livrata si cea cuprinsa in factura fiscala , eventualele neconcordante , vor fi rezolvate pe loc , cu vanzatorul sau transportatorul acestora , prin Proces Verbal.

     Vanzatorul nu accepta reclamatii cantitative  sau calitative , ulterior preluarii , cu exceptia defectiunilor din timpul perioadei de garantie

      -Bunurile pot fi ridicate  de la punctul de lucru , Bucuresti : B-dul Basarabia 250, Sct 3-Str Maliuc 5-15, Sct 2.

                                                                           SC .Societatea Comerciala AUTO ZETEC CAR SRL , Punct de lucru, Bucuresti : B-dul Basarabiei 250 , Sct 3-Str Maliuc 5-15, Sct 2 , cu sediul social in localitatea Moara Vlasiei , Strada Tineretului , Nr . 11 , Judet Ilfov , inregistrata la Oficiul Registrului Comertului , su Nr . J23/1110/2010 , C . I . F . RO26777656 , cont bancar RO53ING0000999901902515 , deschis la ING Bank Titan . .

                                                                            y

G.Confidentialitatea datelor

      -Informatiile de orice natura , furnizate de catre cumparator , vanzatorului , nu vor fi folosite , decat pentru scopul pentru care au fost facute cunoscute .

H.Modalitatea de plata

       -OP

       -Ramburs

       -POS

       -Numerar

I.Prevederi finale

       -Atat lansarea comenzii , cat si cumpararea efectiva a unui produs , presupun acceptarea neconditionata , a termenilor si conditiilor prezentate .

 

                                         

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3