ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
CATEGORII COMPLEMENTARE
Cautare articol dupa graficaEchipare 'Euro1-/Euro2-/D3
Sonda lambda
Injectie aer secundar
Recirculare gaze de evacuare (EGR)
PRODUSE UNIVERSALE
SONDA LAMBDA pentru MAZDA B-SERIE (UF) 2.0
« INAPOI LA LISTA DE CATEGORIIPRODUCATOR: BOSCH
Cod: 0 258 986 501
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: fata
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 07/2002
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: fata
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 07/2002
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Piesa este pe stoc |
MEKRA 0 258 986 501 | 204,48 LEI | adauga in cos |
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-42030
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 112651
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 89465 87209 000
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 112651
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 89465 87209 000
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-42040
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 114080
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 25105107
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 114080
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 25105107
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-42048
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 115501
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): E663-18-861
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 115501
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): E663-18-861
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-44008
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 117209
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 22690 30R15
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 117209
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 22690 30R15
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: DELPHI
Cod: ES10760-12B1
Lungime [mm]: 290
Dimensiune filet: M18 x 1.5
Deschidere cheie: 7/8"
Lungime cablu [mm]: 290
Numar fire pe cablu: 1
Sonda lambda: fara incalzire
Numar de legaturi: 1
Dimensiune filet: M18 x 1.5
Deschidere cheie: 7/8"
Lungime cablu [mm]: 290
Numar fire pe cablu: 1
Sonda lambda: fara incalzire
Numar de legaturi: 1
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Sistem de esapament: pentru precatalizator
Cod motor: NE
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 11/1986
Restrictiile producatorului: BOSCH INJECTION
An fabricatie de la: 09/1980
De la numar serie sasiu: H1
Pana la numar motor: I010848
nu pentru norma noxe: 96 EEC
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: D024513(C532)
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Sistem de esapament: pentru precatalizator
Cod motor: NE
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 11/1986
Restrictiile producatorului: BOSCH INJECTION
An fabricatie de la: 09/1980
De la numar serie sasiu: H1
Pana la numar motor: I010848
nu pentru norma noxe: 96 EEC
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: D024513(C532)
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: MASTER-SPORT
Cod: USL-01-PCS-MS
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar de legaturi: 1
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Numar de productie: USL-01
Numar de legaturi: 1
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Numar de productie: USL-01
Cod motor: PM
An fabricatie pana la: 12/1984
An fabricatie de la: 08/1990
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
An fabricatie pana la: 12/1984
An fabricatie de la: 08/1990
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: MAXGEAR
Cod: 59-0051
Numar bucati necesare: 1
Lungime [mm]: 435
Lungime [mm]: 500
Lungime [mm]: 435
Lungime [mm]: 500
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: fata
Numar tip TECDOC Autoturism: 1124
De la numar motor: I010849
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: C13N OHC
Tip model:
Varianta echipare: 1 Pre-cat
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 11/1986
An fabricatie de la: 12/1984
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S4269628
Pana la numar motor: I010848
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: S4269627
Pana la nr. VET: 289553
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: fata
Numar tip TECDOC Autoturism: 1124
De la numar motor: I010849
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: C13N OHC
Tip model:
Varianta echipare: 1 Pre-cat
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 11/1986
An fabricatie de la: 12/1984
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S4269628
Pana la numar motor: I010848
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: S4269627
Pana la nr. VET: 289553
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: WALKER PRODUCTS
Cod: 250-21012
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F2-G2, F2-G3
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 08/1991
An fabricatie de la: 08/1989
De la numar serie sasiu: 700001
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 500000
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Cod motor: F2-G2, F2-G3
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 08/1991
An fabricatie de la: 08/1989
De la numar serie sasiu: 700001
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 500000
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: in echipare originala
Mentionata si la GRUPA Sistem formare amestec-control emisie gaze.
Pret indisponibil. adauga in cos si vei fi contactat pentru pret. |
PRODUCATORI
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.