ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
CATEGORII COMPLEMENTARE
Set echipare ulterioara, Motor-Sound-SystemRegenerare filtru de particule
Scule
Senzor / Sonda
Injectie aditiv
Clapeta gaze evacuare
Echipare 'Euro1-/Euro2-/D3
Compresor
Galerie
Scut protectie caldura
Rezonator
Filtru funingine/particule
Teava de esapament
Toba de esapament
Piese componente
Toba de esapament, set sport
Carenaj
Sonda Lambda
Catalizator
Sistem de evacuare, complet
PRODUSE UNIVERSALE
SONDA LAMBDA pentru MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V)
« INAPOI LA LISTA DE CATEGORIIPRODUCATOR: BOSCH
Cod: 0 258 986 501
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: fata
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 07/2002
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: fata
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 07/2002
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Piesa este pe stoc |
MEKRA 0 258 986 501 | 204,48 LEI | adauga in cos |
PRODUCATOR: BOSCH
Cod: 0 258 002 053
Numar poli: 1
Lungime totala [mm]: 795
Interval de schimb recomandat [km]: 50000
Lungime totala [mm]: 795
Interval de schimb recomandat [km]: 50000
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: G4CS
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 10/1991
An fabricatie de la: 01/1989
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Cod motor: G4CS
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 10/1991
An fabricatie de la: 01/1989
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: FENNO
Cod: XL7850.10.080
Numar de legaturi: 1
Lungime cablu [mm]: 800
Lungime cablu [mm]: 800
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: 4G61
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 06/1986
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Cod motor: 4G61
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 06/1986
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Piesa este pe stoc |
FENNO La comanda+Cost transport XL7850.10.080 La comanda+Cost transport | 129,60 LEI | adauga in cos |
PRODUCATOR: NGK
Cod: 91157
Additional expenditure of work necessary. Connector of the "
old/faulty" sensor has to been used.
Sonda lambda: fara incalzire
Numar de legaturi: 1
Articol completare/Info suplimentar 2: fara mufa
old/faulty" sensor has to been used.
Sonda lambda: fara incalzire
Numar de legaturi: 1
Articol completare/Info suplimentar 2: fara mufa
Partea de montare: fata dreapta
De la numar motor: I010849
Separarea blocurilor:
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: M10 B18 (184VA)
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 08/1991
An fabricatie de la: 09/1989
De la numar serie sasiu: T2576508, T5076961
Tip cutie viteza: automata
Pana la numar serie sasiu: 31-L-300 00
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
De la numar motor: I010849
Separarea blocurilor:
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: M10 B18 (184VA)
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 08/1991
An fabricatie de la: 09/1989
De la numar serie sasiu: T2576508, T5076961
Tip cutie viteza: automata
Pana la numar serie sasiu: 31-L-300 00
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Se poate aduce pe comanda in cateva zile |
Sonda Lambda 91157 | 90,59 LEI | adauga in cos |
PRODUCATOR: NGK
Cod: 0428
Numar de legaturi: 1
Lungime [mm]: 700
Lungime [mm]: 700
Partea de montare: fata dreapta
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: G15B
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 06/1986
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: G15B
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 06/1986
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: NGK
Cod: 1951
Additional expenditure of work necessary. Connector of the "
old/faulty" sensor has to been used.
Sonda lambda: fara incalzire
Numar de legaturi: 1
Articol completare/Info suplimentar 2: fara mufa
old/faulty" sensor has to been used.
Sonda lambda: fara incalzire
Numar de legaturi: 1
Articol completare/Info suplimentar 2: fara mufa
Partea de montare: fata dreapta
De la numar motor: I010849
Separarea blocurilor:
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: M10 B18 (184VA)
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 08/1991
An fabricatie de la: 09/1989
De la numar serie sasiu: T2576508, T5076961
Tip cutie viteza: automata
Pana la numar serie sasiu: 31-L-300 00
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
De la numar motor: I010849
Separarea blocurilor:
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: M10 B18 (184VA)
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 08/1991
An fabricatie de la: 09/1989
De la numar serie sasiu: T2576508, T5076961
Tip cutie viteza: automata
Pana la numar serie sasiu: 31-L-300 00
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: PIERBURG
Cod: 7.02604.01.0
Sonda lambda: fara incalzire
Tensiune [V]: 12
Numar fire pe cablu: 1
Lungime cablu [mm]: 200
Tensiune [V]: 12
Numar fire pe cablu: 1
Lungime cablu [mm]: 200
Numar tip TECDOC Autoturism: 1124
Separarea blocurilor:
Cod motor: AAM
An fabricatie pana la: 08/1996
An fabricatie de la: 04/1988
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Separarea blocurilor:
Cod motor: AAM
An fabricatie pana la: 08/1996
An fabricatie de la: 04/1988
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Piesa este pe stoc |
Sonde lambda 7.02604.01.0 | 184,32 LEI | adauga in cos |
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-42010
Numar poli: 1
Lungime totala [mm]: 795
Interval de schimb recomandat [km]: 50000
Lungime totala [mm]: 795
Interval de schimb recomandat [km]: 50000
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: 4G64 (8V)
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 10/1991
An fabricatie de la: 01/1989
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Cod motor: 4G64 (8V)
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 10/1991
An fabricatie de la: 01/1989
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-42014
Filet exterior [mm]: M18 x 1.5
Nr. de cuplaje: 4
Lungime cablu [mm]: 300
Greutate (în kg): 0,150
Numar bucati necesare: 1
Nr. de cuplaje: 4
Lungime cablu [mm]: 300
Greutate (în kg): 0,150
Numar bucati necesare: 1
Partea de montare: fata
Separarea blocurilor:
Cod motor: 4G13
Numar informatii tehnice: 112626
pt. cod original (OE): MD182691
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Separarea blocurilor:
Cod motor: 4G13
Numar informatii tehnice: 112626
pt. cod original (OE): MD182691
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-42030
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 112651
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 89465 87209 000
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 112651
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 89465 87209 000
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-42040
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 114080
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 25105107
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 114080
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 25105107
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-42048
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 115501
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): E663-18-861
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 115501
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): E663-18-861
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ASHUKI
Cod: 9200-44008
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Interval de schimb recomandat [km]: 80000
Cuplaj/clema: daca este cazul reglati stecherul
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 117209
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 22690 30R15
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: stanga
Separarea blocurilor:
Varianta motor: pentru motoare cu sistem de admisie secundara
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Încalzire/Racire: fara incalzire
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: F8CV
Tip model:
Varianta echipare: Standart
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar informatii tehnice: 117209
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 03/1994
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S2531219
Pana la numar motor: VU 611 187
Nr. de cuplaje: 1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 580669
pt. cod original (OE): 22690 30R15
Norma gaze de esapament: 96 EEC
Numar bucati necesare: 2
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: DELPHI
Cod: ES10760-12B1
Lungime [mm]: 290
Dimensiune filet: M18 x 1.5
Deschidere cheie: 7/8"
Lungime cablu [mm]: 290
Numar fire pe cablu: 1
Sonda lambda: fara incalzire
Numar de legaturi: 1
Dimensiune filet: M18 x 1.5
Deschidere cheie: 7/8"
Lungime cablu [mm]: 290
Numar fire pe cablu: 1
Sonda lambda: fara incalzire
Numar de legaturi: 1
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Sistem de esapament: pentru precatalizator
Cod motor: NE
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 11/1986
Restrictiile producatorului: BOSCH INJECTION
An fabricatie de la: 09/1980
De la numar serie sasiu: H1
Pana la numar motor: I010848
nu pentru norma noxe: 96 EEC
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: D024513(C532)
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Sistem de esapament: pentru precatalizator
Cod motor: NE
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 11/1986
Restrictiile producatorului: BOSCH INJECTION
An fabricatie de la: 09/1980
De la numar serie sasiu: H1
Pana la numar motor: I010848
nu pentru norma noxe: 96 EEC
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: D024513(C532)
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: DELPHI
Cod: ES10849-12B1
Identificare constructie stecher: Round
Lungime [mm]: 810
Dimensiune filet: M18 x 1.5
Deschidere cheie: 7/8"
Lungime cablu [mm]: 810
Specificatii de asamblare: final montare
Numar fire pe cablu: 1
Forma carcasa stecher: circular
Sonda lambda: fara incalzire
Lungime [mm]: 810
Dimensiune filet: M18 x 1.5
Deschidere cheie: 7/8"
Lungime cablu [mm]: 810
Specificatii de asamblare: final montare
Numar fire pe cablu: 1
Forma carcasa stecher: circular
Sonda lambda: fara incalzire
Tip catalizator: cu catalizator cu sonda Lambda
Sistem de esapament: pentru precatalizator
Cod motor: G4DJ
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 04/1995
An fabricatie de la: 06/1986
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Sistem de esapament: pentru precatalizator
Cod motor: G4DJ
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 04/1995
An fabricatie de la: 06/1986
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: ERA
Cod: 570105
Number of Wires : 1
pentru numar articol: 570105
Lungime cablu [mm]: 800
pentru numar articol: 570105
Lungime cablu [mm]: 800
PRODUCATOR: HERTH+BUSS JAKOPARTS
Cod: J1465010
Sonda lambda: fara incalzire
Numar de legaturi: 1
Lungime cablu [mm]: 775
Numar de legaturi: 1
Lungime cablu [mm]: 775
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 01/1987
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 01/1987
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: MAGNETI MARELLI
Cod: 460000428010
Numar fire pe cablu: 1
Lungime cablu [mm]: 700
Lungime cablu [mm]: 700
Cod motor: MITSUBISHI - G13B -
An fabricatie pana la: 05/1987
An fabricatie de la: 06/1986
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
An fabricatie pana la: 05/1987
An fabricatie de la: 06/1986
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: MASTER-SPORT
Cod: USL-01-PCS-MS
Sonda lambda: Sonda reglaj
Numar de legaturi: 1
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Numar de productie: USL-01
Numar de legaturi: 1
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Numar de productie: USL-01
Cod motor: PM
An fabricatie pana la: 12/1984
An fabricatie de la: 08/1990
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
An fabricatie pana la: 12/1984
An fabricatie de la: 08/1990
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: MAXGEAR
Cod: 59-0051
Numar bucati necesare: 1
Lungime [mm]: 435
Lungime [mm]: 500
Lungime [mm]: 435
Lungime [mm]: 500
Mod de actionare: tractiune integrala
Tip caroserie: combi
Partea de montare: fata
Numar tip TECDOC Autoturism: 1124
De la numar motor: I010849
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: C13N OHC
Tip model:
Varianta echipare: 1 Pre-cat
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 11/1986
An fabricatie de la: 12/1984
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S4269628
Pana la numar motor: I010848
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: S4269627
Pana la nr. VET: 289553
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Tip caroserie: combi
Partea de montare: fata
Numar tip TECDOC Autoturism: 1124
De la numar motor: I010849
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: C13N OHC
Tip model:
Varianta echipare: 1 Pre-cat
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 11/1986
An fabricatie de la: 12/1984
Articol completare/Info suplimentar 2: Catalizator nu pe galeria evacuare
De la numar serie sasiu: S4269628
Pana la numar motor: I010848
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: S4269627
Pana la nr. VET: 289553
Norma gaze de esapament: 96 EEC
nu pentru norma de poluare producator: EEC 96
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: MEYLE
Cod: 100 900 0000
Sonda lambda: Sonda reglaj
Sonda lambda: fara incalzire
Lungime cablu [mm]: 890
Numar poli: 1
Sonda lambda: fara incalzire
Lungime cablu [mm]: 890
Numar poli: 1
PRODUCATOR: MTE-THOMSON
Cod: 7850.10.080
Numar de legaturi: 1
Lungime cablu [mm]: 800
Lungime cablu [mm]: 800
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: 4G61
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 06/1986
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Cod motor: 4G61
Tip model:
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 06/1986
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: MTE-THOMSON
Cod: 7855.20.065
Lungime cablu [mm]: 650
Numar de legaturi: 2
Numar de legaturi: 2
PRODUCATOR: NPS
Cod: DOX-0123
Calitate: OE
Restrictiile producatorului: Denso
Lungime [mm]: 145
Latime [mm]: 70
Înaltime [mm]: 45
Dimensiune filet: M18x1.5
Lungime cablu [mm]: 750
Numar poli: 2
Masa [g]: 250
Articol completare/Info suplimentar 2: cu dulie cauciuc
Restrictiile producatorului: Denso
Lungime [mm]: 145
Latime [mm]: 70
Înaltime [mm]: 45
Dimensiune filet: M18x1.5
Lungime cablu [mm]: 750
Numar poli: 2
Masa [g]: 250
Articol completare/Info suplimentar 2: cu dulie cauciuc
Varianta de tata: Europa
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: 4G13-ESI
An fabricatie pana la: 05/1994
An fabricatie de la: 06/1990
pt. cod original (OE): MD148738
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: 4G13-ESI
An fabricatie pana la: 05/1994
An fabricatie de la: 06/1990
pt. cod original (OE): MD148738
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: NPS
Cod: DOX-1433
Calitate: OE
Restrictiile producatorului: DENSO
Lungime [mm]: 145
Latime [mm]: 70
Înaltime [mm]: 45
Dimensiune filet: M18x1.5
Lungime cablu [mm]: 650
Numar poli: 2
Masa [g]: 250
Articol completare/Info suplimentar 2: cu dulie cauciuc
Restrictiile producatorului: DENSO
Lungime [mm]: 145
Latime [mm]: 70
Înaltime [mm]: 45
Dimensiune filet: M18x1.5
Lungime cablu [mm]: 650
Numar poli: 2
Masa [g]: 250
Articol completare/Info suplimentar 2: cu dulie cauciuc
Varianta de tata: Europa
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: 4G13-ESI
An fabricatie de la: 06/1990
pt. cod original (OE): MD148738
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: 4G13-ESI
An fabricatie de la: 06/1990
pt. cod original (OE): MD148738
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: STELLOX
Cod: 20-00001-SX
Sonda lambda: fara incalzire
Nr. de cuplaje: 1
Lungime totala [mm]: 195
Greutate (în kg): 0,106
Nr. de cuplaje: 1
Lungime totala [mm]: 195
Greutate (în kg): 0,106
PRODUCATOR: STELLOX
Cod: 20-00055-SX
Sonda lambda: incalzit
Nr. de cuplaje: 1
Lungime [mm]: 795
Interval de schimb recomandat [km]: 50000
Nr. de cuplaje: 1
Lungime [mm]: 795
Interval de schimb recomandat [km]: 50000
PRODUCATOR: VEMO
Cod: V10-76-0098
Lungime totala [mm]: 510
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 50000
Numar poli: 1
Interval de schimb recomandat [km]: 50000
Numar tip TECDOC Autoturism: 1124
Separarea blocurilor:
Cod motor: AAM
An fabricatie pana la: 08/1996
An fabricatie de la: 04/1988
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Separarea blocurilor:
Cod motor: AAM
An fabricatie pana la: 08/1996
An fabricatie de la: 04/1988
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: WALKER PRODUCTS
Cod: 250-21007
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: 4G15
Sonda lambda: Sonda reglaj
Specificatie: 1 wire
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 06/1986
Tip cutie viteza: cv. manuala
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Cod motor: 4G15
Sonda lambda: Sonda reglaj
Specificatie: 1 wire
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 06/1986
Tip cutie viteza: cv. manuala
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: WALKER PRODUCTS
Cod: 250-22002
Sistem de esapament: inainte de catalizator
Cod motor: 4G15
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 05/1989
Tip cutie viteza: cv. manuala
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Cod motor: 4G15
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 05/1989
Tip cutie viteza: cv. manuala
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: WILMINK GROUP
Cod: WG1025954
Tensiune [V]: 12
Lungime cablu [mm]: 200
Numar fire pe cablu: 1
Sonda lambda: fara incalzire
Lungime cablu [mm]: 200
Numar fire pe cablu: 1
Sonda lambda: fara incalzire
Numar tip TECDOC Autoturism: 1124
Separarea blocurilor:
Cod motor: AAM
An fabricatie pana la: 08/1996
An fabricatie de la: 08/1978
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Separarea blocurilor:
Cod motor: AAM
An fabricatie pana la: 08/1996
An fabricatie de la: 08/1978
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: WILMINK GROUP
Cod: WG1029198
Varianta echipare: Universal
Lungime [mm]: 165
Numar fire pe cablu: 1
Sonda lambda: fara incalzire
Lungime [mm]: 165
Numar fire pe cablu: 1
Sonda lambda: fara incalzire
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Sistem de esapament: pentru precatalizator
Cod motor: C 16 NZ
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 11/1986
An fabricatie de la: 09/1980
De la numar serie sasiu: S4269628
Pana la numar motor: I010848
Pana la numar serie sasiu: 31-L-300 000
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Sistem de esapament: pentru precatalizator
Cod motor: C 16 NZ
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 11/1986
An fabricatie de la: 09/1980
De la numar serie sasiu: S4269628
Pana la numar motor: I010848
Pana la numar serie sasiu: 31-L-300 000
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: WILMINK GROUP
Cod: WG1029215
Lungime [mm]: 700
Numar fire pe cablu: 1
Numar fire pe cablu: 1
Tip catalizator: cu catalizator cu sonda Lambda
Sistem de esapament: pentru precatalizator
Cod motor: 4G37
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 06/1986
nu pentru cod motor: G4CP-U
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
Sistem de esapament: pentru precatalizator
Cod motor: 4G37
Sonda lambda: Sonda reglaj
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 06/1986
nu pentru cod motor: G4CP-U
CLICK AICI PENTRU A VEDEA CODURILE OE
PRODUCATOR: in echipare originala
Piesa mentionata si la GRUPELE- MOTOR SI FORMARE AMESTEC.
Pret indisponibil. adauga in cos si vei fi contactat pentru pret. |
PRODUCATORI
BOSCH
FENNO
NGK
PIERBURG
ASHUKI
DELPHI
ERA
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MAGNETI MARELLI
MASTER-SPORT
MAXGEAR
MEYLE
MTE-THOMSON
NPS
STELLOX
VEMO
WALKER PRODUCTS
WILMINK GROUP
FENNO
NGK
PIERBURG
ASHUKI
DELPHI
ERA
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MAGNETI MARELLI
MASTER-SPORT
MAXGEAR
MEYLE
MTE-THOMSON
NPS
STELLOX
VEMO
WALKER PRODUCTS
WILMINK GROUP
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.