ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator NPS M515A78(RF5C18330) pentru MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 i (P13V, P00W, P03V, P03W, P13T)
Cod: M515A78
Producator: NPS
Coduri OE: RF5C18330, RF5C18330A
Producator: NPS
Coduri OE: RF5C18330, RF5C18330A
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 3 (BK) 2.0 MZR-CD 2006-2009 143CP (105 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.