ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj NPS M200A121(MAZDKE161)
Cod: M200A121
Producator: NPS
Coduri OE: MAZDKE161, MAZDKE172, MAZDKE173, MAZDKE176
Numar dinti: 23
Numar bucati necesare: 3
Diametru exterior [mm]: 250
Specificatie: BI-MASSE
Diametru de centrare [mm]: 26,2
Cod motor: RF-T
Specificatie: 140
An fabricatie pana la: 12/2008
An fabricatie de la: 03/2005
Producator: NPS
Coduri OE: MAZDKE161, MAZDKE172, MAZDKE173, MAZDKE176
Numar dinti: 23
Numar bucati necesare: 3
Diametru exterior [mm]: 250
Specificatie: BI-MASSE
Diametru de centrare [mm]: 26,2
Cod motor: RF-T
Specificatie: 140
An fabricatie pana la: 12/2008
An fabricatie de la: 03/2005
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,
MAZDA 3 (BK) 2.0 2003-2009 150CP (110 KW) 1999cmc,
MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD 2005-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD 2005-prezent 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 3 (BK) 2.0 MZR-CD 2006-2009 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GH) 2.0 MZR-CD 2007-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 hatchback 2.0 MZR-CD 2007-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 combi (GH) 2.0 MZR-CD 2008-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,
MAZDA 3 limuzina (BK) 2.0 MZR-CD 2006-2009 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 3 (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 150CP (110 KW) 2184cmc,
MAZDA 3 limuzina (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 150CP (110 KW) 2184cmc,
MAZDA 3 (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,
MAZDA 3 limuzina (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,
MAZDA 3 (BL) 2.3 MPS Turbo 2009-prezent 260CP (191 KW) 2261cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.