Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Fulie, alternator ALANKO 720139(0210101070) pentru MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P)


Cod: 720139
Producator: ALANKO
Coduri OE: 0210101070, 0210401070, 1022112810, 1042103410, 1042108020, 2706030020, 2706030030, 2706030050, 2741530020
Numar nervuri: 7
Fulie curea -? [mm]: 58


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 88CP (65 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 102CP (75 KW) 2494cmc,

TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.5 D-4D 2001-2005 88CP (65 KW) 2494cmc,

TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.5 D-4D 4WD 2001-2005 102CP (75 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 88CP (65 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 102CP (75 KW) 2494cmc,

TOYOTA LAND CRUISER (LJ12_, KZJ12_, TRJ12_, KDJ12_, GRJ12_) 3.0 D-4D (KDJ120, KDJ150, KDJ125) 2003-2009 163CP (120 KW) 2982cmc,

OPEL AGILA (A) (H00) 1.0 2003-2007 60CP (44 KW) 998cmc,

OPEL AGILA (A) (H00) 1.3 CDTI 2003-2007 70CP (51 KW) 1248cmc,

OPEL CORSA C (F08, F68) 1.3 CDTI 2003-2009 70CP (51 KW) 1248cmc,

FIAT IDEA (350_) 1.3 JTD 2004-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,

OPEL ASTRA H (L48) 1.4 2004-prezent 90CP (66 KW) 1364cmc,

OPEL ASTRA H combi (L35) 1.4 2004-prezent 90CP (66 KW) 1364cmc,

OPEL AGILA (A) (H00) 1.2 16V Twinport 2004-2007 80CP (59 KW) 1229cmc,

OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.4 2005-prezent 90CP (66 KW) 1364cmc,

OPEL TIGRA TwinTop 1.3 CDTI 2004-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,

OPEL COMBO Tour 1.3 CDTI 16V 2004-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,

TOYOTA LAND CRUISER (LJ12_, KZJ12_, TRJ12_, KDJ12_, GRJ12_) 3.0 D-4D (KDJ120, KDJ125) 2004-2009 166CP (122 KW) 2982cmc,

FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet 2005-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,

OPEL ASTRA H (L48) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,

OPEL ASTRA H combi (L35) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,

FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 4WD 2001-2006 102CP (75 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 4WD 2001-2006 102CP (75 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2006-prezent 95CP (70 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2006-prezent 117CP (86 KW) 2494cmc,

TOYOTA LAND CRUISER (LJ12_, KZJ12_, TRJ12_, KDJ12_, GRJ12_) 3.0 D-4D (KDJ120, KDJ125) 2002-2009 173CP (127 KW) 2982cmc,

TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 2005-prezent 102CP (75 KW) 2494cmc,

TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 4WD 2007-prezent 120CP (88 KW) 2494cmc,

TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 2007-prezent 120CP (88 KW) 2494cmc,

TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 3.0 D-4D 4WD 2007-prezent 171CP (126 KW) 2982cmc,

TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 4WD 2007-prezent 144CP (106 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 4WD 2006-prezent 117CP (86 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 4WD 2006-prezent 117CP (86 KW) 2494cmc,

TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D 4x4 2005-prezent 102CP (75 KW) 2494cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3