ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator ALANKO 720139(0210101070) pentru MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P)
Cod: 720139
Producator: ALANKO
Coduri OE: 0210101070, 0210401070, 1022112810, 1042103410, 1042108020, 2706030020, 2706030030, 2706030050, 2741530020
Numar nervuri: 7
Fulie curea -? [mm]: 58
Producator: ALANKO
Coduri OE: 0210101070, 0210401070, 1022112810, 1042103410, 1042108020, 2706030020, 2706030030, 2706030050, 2741530020
Numar nervuri: 7
Fulie curea -? [mm]: 58
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 88CP (65 KW) 2494cmc,
TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 102CP (75 KW) 2494cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.5 D-4D 2001-2005 88CP (65 KW) 2494cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.5 D-4D 4WD 2001-2005 102CP (75 KW) 2494cmc,
TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 88CP (65 KW) 2494cmc,
TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 102CP (75 KW) 2494cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (LJ12_, KZJ12_, TRJ12_, KDJ12_, GRJ12_) 3.0 D-4D (KDJ120, KDJ150, KDJ125) 2003-2009 163CP (120 KW) 2982cmc,
OPEL AGILA (A) (H00) 1.0 2003-2007 60CP (44 KW) 998cmc,
OPEL AGILA (A) (H00) 1.3 CDTI 2003-2007 70CP (51 KW) 1248cmc,
OPEL CORSA C (F08, F68) 1.3 CDTI 2003-2009 70CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT IDEA (350_) 1.3 JTD 2004-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
OPEL ASTRA H (L48) 1.4 2004-prezent 90CP (66 KW) 1364cmc,
OPEL ASTRA H combi (L35) 1.4 2004-prezent 90CP (66 KW) 1364cmc,
OPEL AGILA (A) (H00) 1.2 16V Twinport 2004-2007 80CP (59 KW) 1229cmc,
OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.4 2005-prezent 90CP (66 KW) 1364cmc,
OPEL TIGRA TwinTop 1.3 CDTI 2004-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,
OPEL COMBO Tour 1.3 CDTI 16V 2004-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (LJ12_, KZJ12_, TRJ12_, KDJ12_, GRJ12_) 3.0 D-4D (KDJ120, KDJ125) 2004-2009 166CP (122 KW) 2982cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet 2005-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
OPEL ASTRA H (L48) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
OPEL ASTRA H combi (L35) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 4WD 2001-2006 102CP (75 KW) 2494cmc,
TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 4WD 2001-2006 102CP (75 KW) 2494cmc,
TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2006-prezent 95CP (70 KW) 2494cmc,
TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2006-prezent 117CP (86 KW) 2494cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (LJ12_, KZJ12_, TRJ12_, KDJ12_, GRJ12_) 3.0 D-4D (KDJ120, KDJ125) 2002-2009 173CP (127 KW) 2982cmc,
TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 2005-prezent 102CP (75 KW) 2494cmc,
TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 4WD 2007-prezent 120CP (88 KW) 2494cmc,
TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 2007-prezent 120CP (88 KW) 2494cmc,
TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 3.0 D-4D 4WD 2007-prezent 171CP (126 KW) 2982cmc,
TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D-4D 4WD 2007-prezent 144CP (106 KW) 2494cmc,
TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 4WD 2006-prezent 117CP (86 KW) 2494cmc,
TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 4WD 2006-prezent 117CP (86 KW) 2494cmc,
TOYOTA HILUX III Pick-up (KUN_, TGN_, LAN_, GGN_) 2.5 D 4x4 2005-prezent 102CP (75 KW) 2494cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.