ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj KAWE 954151
Cod: 954151
Producator: KAWE
Coduri OE:
Parametru: MX 240
Profil butuc roata: 20,5 x 24
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Vehicul cu aplicatii speciale: pentru taximetre
An fabricatie pana la: 12/1987
Pana la numar serie sasiu: 44-J-040 000
Producator: KAWE
Coduri OE:
Parametru: MX 240
Profil butuc roata: 20,5 x 24
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Vehicul cu aplicatii speciale: pentru taximetre
An fabricatie pana la: 12/1987
Pana la numar serie sasiu: 44-J-040 000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 Turbo 1986-1990 165CP (121 KW) 2226cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.5 TDI 1990 120CP (88 KW) 2461cmc,
AUDI 200 (43) 2.1 5T 1979-1982 170CP (125 KW) 2144cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 E Turbo quattro 1986-1990 165CP (121 KW) 2226cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.2 Turbo 1985-1991 165CP (121 KW) 2226cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo quattro 1983-1986 182CP (134 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.2 Turbo quattro 1985-1991 165CP (121 KW) 2226cmc,
AUDI QUATTRO (85) 2.1 Turbo 1980-1987 200CP (147 KW) 2144cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 Turbo 1986-1990 165CP (121 KW) 2226cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.5 TDI 1990 120CP (88 KW) 2461cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 Turbo quattro 1986-1990 165CP (121 KW) 2226cmc,
AUDI 200 Avant (44, 44Q) 2.1 Turbo quattro 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,
AUDI 200 Avant (44, 44Q) 2.2 Turbo quattro 1983-1990 165CP (121 KW) 2226cmc,
AUDI 200 Avant (44, 44Q) 2.2 Turbo 1985-1991 165CP (121 KW) 2226cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.