ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj KAWE 959461 pentru RENAULT MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 1.2 TCe
Cod: 959461
Producator: KAWE
Coduri OE:
Parametru: D 240
Profil butuc roata: 29,8 x 21
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Cod motor: 3S-GTE
Numar sasiu: VCV10
An fabricatie pana la: 06/1996
An fabricatie de la: 08/1991
Producator: KAWE
Coduri OE:
Parametru: D 240
Profil butuc roata: 29,8 x 21
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Cod motor: 3S-GTE
Numar sasiu: VCV10
An fabricatie pana la: 06/1996
An fabricatie de la: 08/1991
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
TOYOTA CAMRY (_CV1_, _XV1_, _V1_) 3.0 (VCV10) 1991-1996 188CP (138 KW) 2959cmc,
TOYOTA CAMRY Station Wagon (_XV1_, _CV1_, _V10) 3.0 (VCV10) 1992-1996 188CP (138 KW) 2959cmc,
TOYOTA CELICA Coupe (ST16_, AT16_) 2.0 Turbo 4WD 1988-1989 185CP (136 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 204CP (150 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 208CP (153 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i Turbo 4WD (ST205) 1994-1999 242CP (178 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.