ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj KAWE 958091(077198141X)
Cod: 958091
Producator: KAWE
Coduri OE: 077198141X
Parametru: M 240
Profil butuc roata: 20,5 x 24
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
An fabricatie de la: 08/1991
Producator: KAWE
Coduri OE: 077198141X
Parametru: M 240
Profil butuc roata: 20,5 x 24
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
An fabricatie de la: 08/1991
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
AUDI V8 (44_, 4C_) 3.6 quattro 1993-1994 245CP (180 KW) 3562cmc,
AUDI V8 (44_, 4C_) 3.6 quattro 1988-1994 250CP (184 KW) 3562cmc,
AUDI V8 (44_, 4C_) 4.2 quattro 1991-1994 280CP (206 KW) 4172cmc,
AUDI A6 (4A, C4) S6 4.2 quattro 1994-1997 290CP (213 KW) 4172cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) S6 4.2 quattro 1994-1997 290CP (213 KW) 4172cmc,
AUDI 100 Avant (4A, C4) S4 V8 quattro 1992-1994 280CP (206 KW) 4172cmc,
AUDI 100 (4A, C4) S4 V8 quattro 1992-1994 280CP (206 KW) 4172cmc,
AUDI A8 (4D2, 4D8) S 8 quattro 1996-1999 340CP (250 KW) 4172cmc,
AUDI A6 (4A, C4) S6 Plus quattro 1996-1997 326CP (240 KW) 4172cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) S6 Plus quattro 1996-1997 326CP (240 KW) 4172cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.