Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii NGK 3811(000018L3Y2)


Cod: 3811
Producator: NGK
Coduri OE: 000018L3Y2, 1379739, 1379739FINIS, 6118612405BB, 6M8G12405BB, L3Y218110, LFG118110
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 25
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 3,5
Bujie: Electroda mijlocie-Iridium
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare conic

Cod motor: LF18
An fabricatie pana la: 05/2010
Tip combustibil: benzina

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 2002-2007 141CP (104 KW) 1999cmc,

MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.3 2002-2007 166CP (122 KW) 2261cmc,

MAZDA 6 (GG) 2.0 2002-2007 141CP (104 KW) 1999cmc,

MAZDA 6 (GG) 2.3 2002-2007 166CP (122 KW) 2261cmc,

MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 2002-2007 141CP (104 KW) 1999cmc,

MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.3 2002-2007 166CP (122 KW) 2261cmc,

MAZDA 3 (BK) 2.0 2003-2009 150CP (110 KW) 1999cmc,

MAZDA 3 limuzina (BK) 2.0 2004-2009 150CP (110 KW) 1999cmc,

MAZDA 5 (CR19) 2.0 2005-prezent 146CP (107 KW) 1999cmc,

MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 2005-2007 147CP (108 KW) 1999cmc,

MAZDA 6 (GG) 2.0 2005-2007 147CP (108 KW) 1999cmc,

MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 2005-2007 147CP (108 KW) 1999cmc,

MAZDA 6 (GG) 2.3 MPS Turbo 2005-2007 260CP (191 KW) 2261cmc,

FORD MONDEO IV (BA7) 2.3 2007-2014 160CP (118 KW) 2261cmc,

FORD MONDEO IV limuzina (BA7) 2.3 2007-2014 160CP (118 KW) 2261cmc,

FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 2.3 2007-2014 160CP (118 KW) 2261cmc,

FORD GALAXY (WA6) 2.3 2007-2015 160CP (118 KW) 2261cmc,

FORD S-MAX (WA6) 2.3 2007-prezent 160CP (118 KW) 2261cmc,

MAZDA 6 (GH) 2.0 MZR 2007-prezent 147CP (108 KW) 1999cmc,

MAZDA 6 (GH) 2.5 MZR 2007-prezent 170CP (125 KW) 2488cmc,

MAZDA 6 hatchback 2.0 MZR 2007-prezent 147CP (108 KW) 1999cmc,

MAZDA 6 hatchback 2.5 MZR 2007-prezent 170CP (125 KW) 2488cmc,

MAZDA 6 combi (GH) 2.0 MZR 2008-prezent 147CP (108 KW) 1999cmc,

MAZDA 6 combi (GH) 2.5 MZR 2008-prezent 170CP (125 KW) 2488cmc,

MAZDA 3 limuzina (BL) 2.0 MZR 2009-prezent 150CP (110 KW) 1999cmc,

MAZDA 3 (BL) 2.0 MZR 2009-prezent 150CP (110 KW) 1999cmc,

MAZDA 3 (BL) 2.0 MZR DISI 2009-prezent 151CP (111 KW) 1999cmc,

MAZDA 3 limuzina (BL) 2.0 MZR DISI 2009-prezent 151CP (111 KW) 1999cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3