ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator VAICO V30-1358(2711550016) pentru MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.6
Cod: V30-1358
Producator: VAICO
Coduri OE: 2711550016, 2711550115
Grosime [mm]: 46,2
Diametru interior [mm]: 17
Diametru exterior [mm]: 60
Agregate angrenate: agregat antrenat:generator
Curent de incarcare generator [A]: 150
Restrictiile producatorului: VALEO (-2542582)
pt. cod original (OE): 2711550115
Producator: VAICO
Coduri OE: 2711550016, 2711550115
Grosime [mm]: 46,2
Diametru interior [mm]: 17
Diametru exterior [mm]: 60
Agregate angrenate: agregat antrenat:generator
Curent de incarcare generator [A]: 150
Restrictiile producatorului: VALEO (-2542582)
pt. cod original (OE): 2711550115
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 200 Kompressor (209.342) 2002-2009 163CP (120 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 200 CGI (209.343) 2003-2009 170CP (125 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 180 Kompressor (203.046) 2002-2007 143CP (105 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 200 Kompressor (203.042) 2002-2007 163CP (120 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 180 Kompressor (203.246) 2002-2007 143CP (105 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 200 Kompressor (203.242) 2002-2007 163CP (120 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 180 Kompressor (203.746) 2002-2008 143CP (105 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 200 Kompressor (203.742) 2002-2008 163CP (120 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 230 Kompressor (203.740) 2002-2008 192CP (141 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 200 Kompressor (211.042) 2002-2008 163CP (120 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 200 CGI Kompressor (203.743) 2003-2008 170CP (125 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 200 T Kompressor (211.242) 2003-2009 163CP (120 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 200 Kompressor (209.442) 2003-2010 163CP (120 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 200 CGI Kompressor (203.043) 2003-2007 170CP (125 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 200 CGI Kompressor (203.243) 2003-2007 170CP (125 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 230 Kompressor (203.040) 2004-2007 192CP (141 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 230 Kompressor (203.240) 2004-2007 192CP (141 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SLK (R171) 200 Kompressor (171.442) 2004-2011 163CP (120 KW) 1795cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 200 NGT (211.041) 2004-2008 163CP (120 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 160 Kompressor (203.730) 2002-2008 122CP (90 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 200 Kompressor (211.041) 2006-2008 184CP (135 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 200 Kompressor (209.341) 2006-2009 184CP (135 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 200 Kompressor (209.441) 2006-2010 184CP (135 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 220 2002-2008 163CP (120 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ CLC-CLASS (CL203) CLC 180 Kompressor (203.746) 2008-2011 143CP (105 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ CLC-CLASS (CL203) CLC 200 Kompressor (203.741) 2008-2011 184CP (135 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SLK (R171) 200 Kompressor (171.445) 2008-2011 184CP (135 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (906) 216 (906.613) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (906) 216 (906.113, 906.213) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou/sasiu (906) 316 NGT (906.133, 906.135, 906.233, 906.235) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (906) 316 NGT (906.633, 906.635) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou/sasiu (906) 316 (906.133, 906.135, 906.233, 906.235) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (906) 316 (906.663, 906.635) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou/sasiu (906) 516 NGT (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou/sasiu (906) 516 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Bus (906) 316 (906.733, 906.735) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Bus (906) 316 NGT (906.733, 906.735) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (906) 216 (906.713) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (906) 316 LGT (906.633, 906.635) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou/sasiu (906) 316 LGT (906.133, 906.135, 906.233, 906.235) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Bus (906) 316 LGT 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (906) 316 NGT (906.633, 906.635) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou/sasiu (906) 316 NGT (906.133, 906.135, 906.233, 906.235) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou/sasiu (906) 516 NGT (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.