Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Fulie, alternator VAICO V30-1358(2711550016) pentru MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.6


Cod: V30-1358
Producator: VAICO
Coduri OE: 2711550016, 2711550115
Grosime [mm]: 46,2
Diametru interior [mm]: 17
Diametru exterior [mm]: 60

Agregate angrenate: agregat antrenat:generator
Curent de incarcare generator [A]: 150
Restrictiile producatorului: VALEO (-2542582)
pt. cod original (OE): 2711550115

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

MERCEDES-BENZ CLK (C209) 200 Kompressor (209.342) 2002-2009 163CP (120 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ CLK (C209) 200 CGI (209.343) 2003-2009 170CP (125 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 180 Kompressor (203.046) 2002-2007 143CP (105 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 200 Kompressor (203.042) 2002-2007 163CP (120 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 180 Kompressor (203.246) 2002-2007 143CP (105 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 200 Kompressor (203.242) 2002-2007 163CP (120 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 180 Kompressor (203.746) 2002-2008 143CP (105 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 200 Kompressor (203.742) 2002-2008 163CP (120 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 230 Kompressor (203.740) 2002-2008 192CP (141 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 200 Kompressor (211.042) 2002-2008 163CP (120 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 200 CGI Kompressor (203.743) 2003-2008 170CP (125 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 200 T Kompressor (211.242) 2003-2009 163CP (120 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 200 Kompressor (209.442) 2003-2010 163CP (120 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 200 CGI Kompressor (203.043) 2003-2007 170CP (125 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 200 CGI Kompressor (203.243) 2003-2007 170CP (125 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 230 Kompressor (203.040) 2004-2007 192CP (141 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 230 Kompressor (203.240) 2004-2007 192CP (141 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SLK (R171) 200 Kompressor (171.442) 2004-2011 163CP (120 KW) 1795cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 200 NGT (211.041) 2004-2008 163CP (120 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 160 Kompressor (203.730) 2002-2008 122CP (90 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 200 Kompressor (211.041) 2006-2008 184CP (135 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ CLK (C209) 200 Kompressor (209.341) 2006-2009 184CP (135 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 200 Kompressor (209.441) 2006-2010 184CP (135 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 220 2002-2008 163CP (120 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ CLC-CLASS (CL203) CLC 180 Kompressor (203.746) 2008-2011 143CP (105 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ CLC-CLASS (CL203) CLC 200 Kompressor (203.741) 2008-2011 184CP (135 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SLK (R171) 200 Kompressor (171.445) 2008-2011 184CP (135 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (906) 216 (906.613) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (906) 216 (906.113, 906.213) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou/sasiu (906) 316 NGT (906.133, 906.135, 906.233, 906.235) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (906) 316 NGT (906.633, 906.635) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou/sasiu (906) 316 (906.133, 906.135, 906.233, 906.235) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (906) 316 (906.663, 906.635) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou/sasiu (906) 516 NGT (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou/sasiu (906) 516 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Bus (906) 316 (906.733, 906.735) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Bus (906) 316 NGT (906.733, 906.735) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (906) 216 (906.713) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (906) 316 LGT (906.633, 906.635) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou/sasiu (906) 316 LGT (906.133, 906.135, 906.233, 906.235) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Bus (906) 316 LGT 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (906) 316 NGT (906.633, 906.635) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou/sasiu (906) 316 NGT (906.133, 906.135, 906.233, 906.235) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou/sasiu (906) 516 NGT (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) 2008-prezent 156CP (115 KW) 1796cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3