ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential CORTECO 49355695(0A6409529)
Cod: 49355695
Producator: CORTECO
Coduri OE: 0A6409529
Partea de montare: Axa fata stanga
Diametru interior 1 [mm]: 65
Diametru exterior 1 [mm]: 88
Înaltime 1 [mm]: 8
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: exterior
Tip cutie viteza: KVC, LMU
Producator: CORTECO
Coduri OE: 0A6409529
Partea de montare: Axa fata stanga
Diametru interior 1 [mm]: 65
Diametru exterior 1 [mm]: 88
Înaltime 1 [mm]: 8
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: exterior
Tip cutie viteza: KVC, LMU
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
VW TIGUAN (5N_) 1.4 TSI 4motion 2007-prezent 150CP (110 KW) 1390cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TDI 4motion 2007-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TDI 4motion 2007-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TSI 4motion 2007-prezent 170CP (125 KW) 1984cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TSI 4motion 2007-prezent 200CP (147 KW) 1984cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TDI 4motion 2007-prezent 136CP (100 KW) 1968cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TDI 4motion 2008-2009 163CP (120 KW) 1968cmc,
AUDI TT (8J3) 2.5 TFSI quattro 2009-2014 340CP (250 KW) 2480cmc,
AUDI TT Roadster (8J9) 2.5 TFSI quattro 2009-2014 340CP (250 KW) 2480cmc,
SEAT ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI Allrad 2011-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW SHARAN (7N1, 7N2) 2.0 TDI 4motion 2011-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TSI 4motion 2011-prezent 180CP (132 KW) 1984cmc,
VW TIGUAN (5N_) 1.4 TSI 4motion 2011-prezent 160CP (118 KW) 1390cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TSI 4motion 2011-prezent 211CP (155 KW) 1984cmc,
AUDI A3 Sportback (8PA) RS3 quattro 2011-2012 340CP (250 KW) 2480cmc,
AUDI TT (8J3) 2.5 RS quattro 2011-2014 360CP (265 KW) 2480cmc,
AUDI Q3 (8U) 2.0 TDI quattro 2011-prezent 177CP (130 KW) 1968cmc,
AUDI Q3 (8U) 2.0 TDI quattro 2011-prezent 163CP (120 KW) 1968cmc,
AUDI Q3 (8U) 2.0 TFSI quattro 2011-prezent 170CP (125 KW) 1984cmc,
AUDI Q3 (8U) 2.0 TFSI quattro 2011-prezent 211CP (155 KW) 1984cmc,
AUDI Q3 (8U) 2.0 TDI quattro 2012-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro 2012-2014 360CP (265 KW) 2480cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TDI 4motion 2012-prezent 177CP (130 KW) 1968cmc,
AUDI Q3 (8U) RS 2.5 quattro 2013-prezent 310CP (228 KW) 2480cmc,
VW PASSAT CC (357) 3.6 FSI 4motion 2008-2012 280CP (206 KW) 3597cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.