ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator TRICLO 426019(RF5C18330)
Cod: 426019
Producator: TRICLO
Coduri OE: RF5C18330, RF5C18W11
Latime [mm]: 39
Numar bucati necesare: 1
Numar nervuri: 8
Diametru interior [mm]: 17
Diametru exterior [mm]: 65
Cod motor: RF7J
Producator: TRICLO
Coduri OE: RF5C18330, RF5C18W11
Latime [mm]: 39
Numar bucati necesare: 1
Numar nervuri: 8
Diametru interior [mm]: 17
Diametru exterior [mm]: 65
Cod motor: RF7J
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,
MAZDA MPV II (LW) 2.0 DI 2002-2006 136CP (100 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,
MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD 2005-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD 2005-prezent 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 3 (BK) 2.0 MZR-CD 2006-2009 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GH) 2.0 MZR-CD 2007-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 hatchback 2.0 MZR-CD 2007-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 combi (GH) 2.0 MZR-CD 2008-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,
MAZDA 3 limuzina (BK) 2.0 MZR-CD 2006-2009 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 CiTD 4x4 2002-2005 121CP (89 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 CiTD 4x4 2002-2005 136CP (100 KW) 1998cmc,
MAZDA 6 (GH) 2.2 MZR-CD 2009-2012 125CP (92 KW) 2184cmc,
MAZDA 6 (GH) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 163CP (120 KW) 2184cmc,
MAZDA 6 (GH) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,
MAZDA 6 combi (GH) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 125CP (92 KW) 2184cmc,
MAZDA 6 combi (GH) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 163CP (120 KW) 2184cmc,
MAZDA 6 combi (GH) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,
MAZDA 6 hatchback 2.2 MZR-CD 2009-prezent 125CP (92 KW) 2184cmc,
MAZDA 6 hatchback 2.2 MZR-CD 2009-prezent 163CP (120 KW) 2184cmc,
MAZDA 6 hatchback 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,
MAZDA 3 (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 150CP (110 KW) 2184cmc,
MAZDA 3 limuzina (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 150CP (110 KW) 2184cmc,
MAZDA 3 (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,
MAZDA 3 limuzina (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,
MAZDA CX-7 (ER) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 173CP (127 KW) 2184cmc,
MAZDA 6 hatchback 2.2 D 2010-prezent 129CP (95 KW) 2183cmc,
MAZDA 6 hatchback 2.2 MZR-CD 2010-prezent 180CP (132 KW) 2183cmc,
MAZDA 6 combi (GH) 2.2 D 2010-prezent 129CP (95 KW) 2183cmc,
MAZDA 6 combi (GH) 2.2 MZR-CD 2010-prezent 180CP (132 KW) 2183cmc,
MAZDA 6 (GH) 2.2 D 2010-prezent 129CP (95 KW) 2183cmc,
MAZDA 6 (GH) 2.2 D 2010-prezent 180CP (132 KW) 2183cmc,
MAZDA 5 (CW) 1.6 CD 2010-prezent 116CP (85 KW) 1560cmc,
MAZDA CX-7 (ER) 2.2 MZR-CD AWD 2012-prezent 163CP (120 KW) 2184cmc,
MAZDA CX-5 (KE, GH) 2.0 2011-prezent 165CP (121 KW) 1998cmc,
MAZDA CX-5 (KE, GH) 2.0 AWD 2011-prezent 160CP (118 KW) 1998cmc,
MAZDA CX-5 (KE, GH) 2.2 D 2012-prezent 150CP (110 KW) 2191cmc,
MAZDA CX-5 (KE, GH) 2.2 D AWD 2012-prezent 150CP (110 KW) 2191cmc,
MAZDA CX-5 (KE, GH) 2.2 D AWD 2012-prezent 175CP (129 KW) 2191cmc,
MAZDA 6 limuzina (GJ, GH) 2.2 D 2012-prezent 175CP (129 KW) 2191cmc,
MAZDA 6 combi (GJ, GH) 2.5 2012-prezent 192CP (141 KW) 2488cmc,
MAZDA 3 (BM) 1.5 2013-prezent 100CP (74 KW) 1496cmc,
MAZDA 3 (BM) 2.0 2013-prezent 120CP (88 KW) 1998cmc,
MAZDA 3 (BM) 2.0 2013-prezent 165CP (121 KW) 1998cmc,
MAZDA 3 (BM) 2.2 D 2013-prezent 150CP (110 KW) 2191cmc,
MAZDA 3 limuzina (BM) 2.0 2013-prezent 120CP (88 KW) 1998cmc,
MAZDA 3 limuzina (BM) 2.2 D 2013-prezent 150CP (110 KW) 2191cmc,
MAZDA 3 limuzina (BM) 2.0 2014-prezent 165CP (121 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.