Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Fulie, alternator TRICLO 426019(RF5C18330)


Cod: 426019
Producator: TRICLO
Coduri OE: RF5C18330, RF5C18W11
Latime [mm]: 39
Numar bucati necesare: 1
Numar nervuri: 8
Diametru interior [mm]: 17
Diametru exterior [mm]: 65

Cod motor: RF7J

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2002-2007 136CP (100 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,

MAZDA MPV II (LW) 2.0 DI 2002-2006 136CP (100 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2002-2007 121CP (89 KW) 1998cmc,

MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD 2005-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 Hatchback (GG) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 (GG) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI 2005-2007 143CP (105 KW) 1998cmc,

MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD 2005-prezent 143CP (105 KW) 1998cmc,

MAZDA 3 (BK) 2.0 MZR-CD 2006-2009 143CP (105 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 (GH) 2.0 MZR-CD 2007-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 hatchback 2.0 MZR-CD 2007-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 combi (GH) 2.0 MZR-CD 2008-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 3 limuzina (BK) 2.0 MZR-CD 2006-2009 143CP (105 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 CiTD 4x4 2002-2005 121CP (89 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 CiTD 4x4 2002-2005 136CP (100 KW) 1998cmc,

MAZDA 6 (GH) 2.2 MZR-CD 2009-2012 125CP (92 KW) 2184cmc,

MAZDA 6 (GH) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 163CP (120 KW) 2184cmc,

MAZDA 6 (GH) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,

MAZDA 6 combi (GH) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 125CP (92 KW) 2184cmc,

MAZDA 6 combi (GH) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 163CP (120 KW) 2184cmc,

MAZDA 6 combi (GH) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,

MAZDA 6 hatchback 2.2 MZR-CD 2009-prezent 125CP (92 KW) 2184cmc,

MAZDA 6 hatchback 2.2 MZR-CD 2009-prezent 163CP (120 KW) 2184cmc,

MAZDA 6 hatchback 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,

MAZDA 3 (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 150CP (110 KW) 2184cmc,

MAZDA 3 limuzina (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 150CP (110 KW) 2184cmc,

MAZDA 3 (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,

MAZDA 3 limuzina (BL) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 185CP (136 KW) 2184cmc,

MAZDA CX-7 (ER) 2.2 MZR-CD 2009-prezent 173CP (127 KW) 2184cmc,

MAZDA 6 hatchback 2.2 D 2010-prezent 129CP (95 KW) 2183cmc,

MAZDA 6 hatchback 2.2 MZR-CD 2010-prezent 180CP (132 KW) 2183cmc,

MAZDA 6 combi (GH) 2.2 D 2010-prezent 129CP (95 KW) 2183cmc,

MAZDA 6 combi (GH) 2.2 MZR-CD 2010-prezent 180CP (132 KW) 2183cmc,

MAZDA 6 (GH) 2.2 D 2010-prezent 129CP (95 KW) 2183cmc,

MAZDA 6 (GH) 2.2 D 2010-prezent 180CP (132 KW) 2183cmc,

MAZDA 5 (CW) 1.6 CD 2010-prezent 116CP (85 KW) 1560cmc,

MAZDA CX-7 (ER) 2.2 MZR-CD AWD 2012-prezent 163CP (120 KW) 2184cmc,

MAZDA CX-5 (KE, GH) 2.0 2011-prezent 165CP (121 KW) 1998cmc,

MAZDA CX-5 (KE, GH) 2.0 AWD 2011-prezent 160CP (118 KW) 1998cmc,

MAZDA CX-5 (KE, GH) 2.2 D 2012-prezent 150CP (110 KW) 2191cmc,

MAZDA CX-5 (KE, GH) 2.2 D AWD 2012-prezent 150CP (110 KW) 2191cmc,

MAZDA CX-5 (KE, GH) 2.2 D AWD 2012-prezent 175CP (129 KW) 2191cmc,

MAZDA 6 limuzina (GJ, GH) 2.2 D 2012-prezent 175CP (129 KW) 2191cmc,

MAZDA 6 combi (GJ, GH) 2.5 2012-prezent 192CP (141 KW) 2488cmc,

MAZDA 3 (BM) 1.5 2013-prezent 100CP (74 KW) 1496cmc,

MAZDA 3 (BM) 2.0 2013-prezent 120CP (88 KW) 1998cmc,

MAZDA 3 (BM) 2.0 2013-prezent 165CP (121 KW) 1998cmc,

MAZDA 3 (BM) 2.2 D 2013-prezent 150CP (110 KW) 2191cmc,

MAZDA 3 limuzina (BM) 2.0 2013-prezent 120CP (88 KW) 1998cmc,

MAZDA 3 limuzina (BM) 2.2 D 2013-prezent 150CP (110 KW) 2191cmc,

MAZDA 3 limuzina (BM) 2.0 2014-prezent 165CP (121 KW) 1998cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3