ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capsula vacuumatica,distribuitor aprindere BOSCH 1 237 123 171(5951A1)
Cod: 1 237 123 171
Producator: BOSCH
Coduri OE: 5951A1, 95653157
Cod motor: KAY (TU3CP)
Pana la numar organizatie: 5283
An fabricatie pana la: 06/1988
Restrictiile producatorului: DUCELLIER
An fabricatie de la: 04/1988
De la numar organizatie: 4196
Producator: BOSCH
Coduri OE: 5951A1, 95653157
Cod motor: KAY (TU3CP)
Pana la numar organizatie: 5283
An fabricatie pana la: 06/1988
Restrictiile producatorului: DUCELLIER
An fabricatie de la: 04/1988
De la numar organizatie: 4196
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
CITROEN AX (ZA-_) 14 1986-1988 60CP (44 KW) 1360cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 14 1988-1989 67CP (49 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1982-1988 61CP (45 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1985-1993 67CP (49 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1989 71CP (52 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1993 72CP (53 KW) 1360cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.4 1987-1996 67CP (49 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ 1989-1994 67CP (49 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1990 67CP (49 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 67CP (49 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 1989 64CP (47 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4 1990-1993 67CP (49 KW) 1361cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1985-1989 80CP (59 KW) 1360cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 14 1986-1993 72CP (53 KW) 1360cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.4 E 1987-1996 55CP (40 KW) 1360cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 1.4 1987-1992 71CP (52 KW) 1360cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.