Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential WILMINK GROUP WG1184248(9031135014)


Cod: WG1184248
Producator: WILMINK GROUP
Coduri OE: 9031135014
Partea de montare: spre evacuare
Grosime [mm]: 9
Înaltime [mm]: 15,5
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 35
Diametru exterior [mm]: 55

Partea de montare: iesire

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

TOYOTA COROLLA Liftback (_E8_) 1.8 D (CE80) 1983-1987 64CP (47 KW) 1839cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.8 D (CE90) 1987-1992 64CP (47 KW) 1839cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.8 D (CE90) 1989-1992 67CP (49 KW) 1840cmc,

TOYOTA CARINA II limuzina (_T17_) 2.0 GLI (ST171) 1987-1992 121CP (89 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA II (_T17_) 2.0 GLI (ST171) 1987-1992 121CP (89 KW) 1998cmc,

TOYOTA CAMRY (_V2_) 2.0 Gli 16V (SV21_, SV25_) 1986-1991 121CP (89 KW) 1998cmc,

TOYOTA CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) 1986-1991 84CP (62 KW) 1975cmc,

TOYOTA CAMRY (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) 1988-1991 86CP (63 KW) 1975cmc,

TOYOTA CAMRY (_CV1_, _XV1_, _V1_) 2.2 (SXV10) 1991-1996 136CP (100 KW) 2164cmc,

TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 2.0 GLi 16V (SV21_) 1986-1991 121CP (89 KW) 1998cmc,

TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) 1986-1991 84CP (62 KW) 1975cmc,

TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_) 1988-1991 86CP (63 KW) 1975cmc,

TOYOTA CAMRY Station Wagon (_XV1_, _CV1_, _V10) 2.2 (SXV10) 1992-1996 136CP (100 KW) 2164cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (ST16_, AT16_) 2.0 GT (ST162) 1985-1989 140CP (103 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (ST16_, AT16_) 2.0 GT (ST162) 1986-1989 150CP (110 KW) 1998cmc,

TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V (SW20) 1989-2000 156CP (115 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 204CP (150 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 208CP (153 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 2.0 (ST191) 1993-1997 133CP (98 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i 16V (ST202/GT) 1993-1999 175CP (129 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 2.0 GTi 16V (ST191_) 1994-1997 175CP (129 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 2.0 GTi 16V (ST191_) 1994-1997 175CP (129 KW) 1998cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E10_) 2.0 D (CE100_) 1992-1997 72CP (53 KW) 1975cmc,

TOYOTA COROLLA Wagon (_E10_) 2.0 D (CE100_) 1992-1997 72CP (53 KW) 1975cmc,

TOYOTA COROLLA (_E10_) 2.0 D (CE100_) 1992-1997 72CP (53 KW) 1975cmc,

TOYOTA CARINA II Station Wagon (_T17_) 2.0 D (CT170) 1987-1992 73CP (54 KW) 1975cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 2.0 D (CT190) 1992-1996 73CP (54 KW) 1975cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 2.0 D (CT190) 1992-1996 73CP (54 KW) 1975cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 2.0 i (ST191) 1993-1997 126CP (93 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 2.0 TD (CT190) 1996-1997 83CP (61 KW) 1975cmc,

TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 2.0 D (CT190_) 1993-1996 73CP (54 KW) 1975cmc,

TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 2.0 i (ST191_) 1995-1997 126CP (93 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 2.0 TD (CT190_) 1996-1997 83CP (61 KW) 1975cmc,

TOYOTA CAMRY Liftback (_V1_) 1.8 Turbo-D 1984-1988 73CP (54 KW) 1840cmc,

TOYOTA CARINA II limuzina (_T17_) 2.0 D 1988-1992 73CP (54 KW) 1974cmc,

TOYOTA CARINA II (_T17_) 2.0 D 1988-1992 73CP (54 KW) 1974cmc,

TOYOTA COROLLA (_E9_) 1.8 D 1989-1993 67CP (49 KW) 1840cmc,

TOYOTA COROLLA (_E8_) 1.8 D 1983-1989 64CP (47 KW) 1839cmc,

TOYOTA COROLLA (_E9_) 1.8 D 1987-1993 64CP (47 KW) 1840cmc,

TOYOTA CAMRY (_CV2_, _XV2_) 2.2 (SXV20_) 1996-2001 131CP (96 KW) 2164cmc,

TOYOTA PICNIC (_XM10) 2.0 16V (SXM10_) 1996-2001 128CP (94 KW) 1998cmc,

TOYOTA COROLLA Wagon (__E11_) 2.0 D (CE110_) 1997-2000 72CP (53 KW) 1975cmc,

TOYOTA COROLLA (_E11_) 2.0 D (CE110_) 1997-2000 72CP (53 KW) 1975cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E11_) 2.0 D (CE110) 1997-2000 72CP (53 KW) 1975cmc,

TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i 16V 1996-1999 170CP (125 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (AT20_, ST20_) 2.0 i 16V 1993-1999 170CP (125 KW) 1998cmc,

TOYOTA AVENSIS (_T22_) 2.0 (ST220_) 1997-2000 128CP (94 KW) 1998cmc,

TOYOTA AVENSIS (_T22_) 2.0 TD (CT220_) 1997-2003 90CP (66 KW) 1975cmc,

TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 2.0 (ST220_) 1997-2000 128CP (94 KW) 1998cmc,

TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 2.0 TD (CT220_) 1997-2003 90CP (66 KW) 1975cmc,

TOYOTA AVENSIS Station Wagon (_T22_) 2.0 (ST220_) 1997-2000 128CP (94 KW) 1998cmc,

TOYOTA AVENSIS Station Wagon (_T22_) 2.0 TD (CT220_) 1997-2003 90CP (66 KW) 1975cmc,

TOYOTA PICNIC (_XM10) 2.2 D (CMX10_) 1997-2001 90CP (66 KW) 2184cmc,

TOYOTA CAMRY limuzina (_V1_) 1.8 Turbo-D 1983-1988 73CP (54 KW) 1840cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 2.0 TD (CT190_) 1996-1997 83CP (61 KW) 1975cmc,

TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 1.8 (SV20_) 1986-1988 90CP (66 KW) 1832cmc,

TOYOTA PICNIC (_XM10) 2.0 2001 122CP (90 KW) 1998cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3