ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential; Simering, arbore secundar; simering, ax intermediar WILMINK GROUP WG1184032(2142132030) pentru AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 quattro
Cod: WG1184032
Producator: WILMINK GROUP
Coduri OE: 2142132030, 4313439011, MD041012, MD050608, MD069950, MD741818
Grosime [mm]: 6
Înaltime [mm]: 6
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 25
Diametru exterior [mm]: 35
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Grosime [mm]: 6
Înaltime [mm]: 6
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 25
Diametru exterior [mm]: 35
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Grosime [mm]: 6
Înaltime [mm]: 6
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 25
Diametru exterior [mm]: 35
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor: 4D65
Producator: WILMINK GROUP
Coduri OE: 2142132030, 4313439011, MD041012, MD050608, MD069950, MD741818
Grosime [mm]: 6
Înaltime [mm]: 6
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 25
Diametru exterior [mm]: 35
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Grosime [mm]: 6
Înaltime [mm]: 6
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 25
Diametru exterior [mm]: 35
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Grosime [mm]: 6
Înaltime [mm]: 6
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 25
Diametru exterior [mm]: 35
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor: 4D65
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.8 GL Diesel (C14A) 1984-1986 58CP (43 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.8 GL Diesel (C14A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 (C51A) 1988-1992 70CP (51 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.8 Diesel GLX (C54A) 1988-1992 60CP (44 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 GL (C61A) 1988-1990 60CP (44 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 12V (C51A) 1988-1992 75CP (55 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.5 GLXi (C52A) 1988-1992 84CP (62 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.5 (C52A) KAT 1990-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.8 GTi 16V (C58A) KAT 1990-1992 136CP (100 KW) 1836cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.8 Diesel (C14AS) 1984-1986 58CP (43 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.8 Diesel (C14AS) 1986-1988 60CP (44 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987-1989 83CP (61 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) 1985-1986 58CP (43 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) 1986-1992 60CP (44 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.8 GLX Diesel (C64A) 1988-1992 60CP (44 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.3 12V (C61A) 1990-1992 75CP (55 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.5 12V (C62A) 1989-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 D (C64A) 1988-1992 60CP (44 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.3 12V (C61A) 1992-1994 75CP (55 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.5 12V (C62A) 1989-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 4WD (C77A) 1989-1992 97CP (71 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 GTi 16V (C68A) 1989-1992 136CP (100 KW) 1836cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A) 1984-1990 150CP (110 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.4 GLS (E16A) 1985-1990 112CP (82 KW) 2351cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 1.8 Turbo-D (E14A) 1984-1990 82CP (60 KW) 1795cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 1.8 (E32A) 1987-1990 86CP (63 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) 1987-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 GTi 16V 4WD (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 1.8 Turbo-D (E34A) 1987-1992 75CP (55 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 1.8 Turbo-D (E34A) 1988-1992 75CP (55 KW) 1796cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 1.8 (E32A) 1988-1992 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 4WD (E33A, E38A, E39A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 GTI 16V 4WD (E38A, E39A, E33A) KAT 1991-1992 150CP (110 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1986-1989 84CP (62 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1990-1991 87CP (64 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1989-1990 95CP (70 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1989-1990 95CP (70 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 2.5 D (P05V, P05W, P15V) 1986-2006 69CP (51 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.4 4WD (P24W, P24V) 1986-1990 109CP (80 KW) 2351cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.5 D (P25V, P05W, P05V, P15V, P15T) 1986-prezent 69CP (51 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.5 TD 4WD (P25W, P25V) 1988-prezent 87CP (64 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 1990-1996 177CP (130 KW) 2972cmc,
MITSUBISHI SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 1990-1996 205CP (151 KW) 2972cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.5 i.e. 1990-1995 86CP (63 KW) 1468cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.6 i.e. 16V 1990-1995 106CP (78 KW) 1596cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.6 i.e. 16V 1990-1995 114CP (84 KW) 1596cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.8 i.e. 16V 1990-1995 127CP (93 KW) 1836cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.3 1989-1995 58CP (43 KW) 1299cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 1989-1995 72CP (53 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 i 1989-1995 83CP (61 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 i 1989-1995 84CP (62 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.5 1990-1995 72CP (53 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.5 i 1990-1995 83CP (61 KW) 1468cmc,
HYUNDAI S COUPE (SLC) 1.5 i 1990-1996 84CP (62 KW) 1468cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.0 i 1991-1993 109CP (80 KW) 1997cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.0 i 16V 1991-1993 130CP (96 KW) 1997cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 3.0 i V6 1991-1993 145CP (107 KW) 2972cmc,
HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.5 i 1990-1995 84CP (62 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI ECLIPSE I (D2_A) 2.0 i 16V (D22A, D27A) 1991-1995 150CP (110 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 TD 4WD (K34T) 1992-1996 87CP (64 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) 1986-1996 70CP (51 KW) 2476cmc,
MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D 4WD (K24T) 1987-1993 70CP (51 KW) 2476cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 GTI 16V 4x4 (E38A, E39A, E33A) 1989-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,
HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.3 1990-1995 67CP (49 KW) 1299cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.3 1989-1995 67CP (49 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 D (K64T) 1996-2007 75CP (55 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (L03_P) 2.5 D (L039P) 1986-1994 69CP (51 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (P1_T ) 2.5 TD (P15T) 1994-2000 87CP (64 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO SPORT (K90) 2.5 TD (K94W) 1998-prezent 99CP (73 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 400 / SPACE GEAR Bus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2500 TD 1995-2005 87CP (64 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 400 caroserie (PD_W, PC_W, PB_V, PA_W, PA_V) 2500 TD (PD5W, PD5V, PA5W, PA5V) 1996-2005 87CP (64 KW) 2477cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 1.8 i 1988-1993 95CP (70 KW) 1796cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.4 i 1988-1991 113CP (83 KW) 2351cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.0 i 1988-1991 101CP (74 KW) 1997cmc,
HYUNDAI SANTAMO 2.0 16V 1999-prezent 139CP (102 KW) 1997cmc,
HYUNDAI GETZ (TB) 1.5 CRDi 2003-2005 82CP (60 KW) 1493cmc,
HYUNDAI GETZ (TB) 1.6 2002-2005 106CP (77 KW) 1599cmc,
HYUNDAI GETZ (TB) 1.3 i 2002-2004 82CP (60 KW) 1341cmc,
MITSUBISHI PAJERO SPORT (K90) 2.5 TD (K94W) 2002-prezent 115CP (85 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD 2002-prezent 115CP (85 KW) 2477cmc,
HYUNDAI GETZ (TB) 1.1 2002-2005 63CP (46 KW) 1086cmc,
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 2001-2007 115CP (85 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO SPORT (K90) 2.5 TD (K94W) 2003-prezent 133CP (98 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 2001-2007 133CP (98 KW) 2477cmc,
HYUNDAI GETZ (TB) 1.3 2003-2005 85CP (63 KW) 1341cmc,
MITSUBISHI L 400 caroserie (PD_W, PC_W, PB_V, PA_W, PA_V) 2500 TD 4WD (PD5W, PD5V, PA5W, PA5V) 1996-2005 87CP (64 KW) 2477cmc,
HYUNDAI GETZ (TB) 1.5 CRDi 2005-2009 88CP (65 KW) 1493cmc,
HYUNDAI GETZ (TB) 1.5 CRDi GLS 2005-2009 110CP (81 KW) 1493cmc,
HYUNDAI GETZ (TB) 1.1 2005-2009 67CP (49 KW) 1086cmc,
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD (K64T) 2001-2005 90CP (66 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 2.5 TD 1987-1997 87CP (64 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO III Gel 2.5 TDi (V64W, V74W) 2001-2006 115CP (85 KW) 2477cmc,
HYUNDAI GETZ (TB) 1.6 2005-prezent 106CP (78 KW) 1599cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 2.5 TD 4WD 1991-2003 87CP (64 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) 2.5 TDI 2000-2006 99CP (73 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) 2.5 TDI 2001-2006 115CP (85 KW) 2477cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.