Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential; Simering, arbore secundar; simering, ax intermediar WILMINK GROUP WG1184032(2142132030) pentru AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 quattro


Cod: WG1184032
Producator: WILMINK GROUP
Coduri OE: 2142132030, 4313439011, MD041012, MD050608, MD069950, MD741818
Grosime [mm]: 6
Înaltime [mm]: 6
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 25
Diametru exterior [mm]: 35
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Grosime [mm]: 6
Înaltime [mm]: 6
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 25
Diametru exterior [mm]: 35
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Grosime [mm]: 6
Înaltime [mm]: 6
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 25
Diametru exterior [mm]: 35
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic

Cod motor: 4D65

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.8 GL Diesel (C14A) 1984-1986 58CP (43 KW) 1796cmc,

MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.8 GL Diesel (C14A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1796cmc,

MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 (C51A) 1988-1992 70CP (51 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.8 Diesel GLX (C54A) 1988-1992 60CP (44 KW) 1796cmc,

MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 GL (C61A) 1988-1990 60CP (44 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 12V (C51A) 1988-1992 75CP (55 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.5 GLXi (C52A) 1988-1992 84CP (62 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.5 (C52A) KAT 1990-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.8 GTi 16V (C58A) KAT 1990-1992 136CP (100 KW) 1836cmc,

MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.8 Diesel (C14AS) 1984-1986 58CP (43 KW) 1796cmc,

MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.8 Diesel (C14AS) 1986-1988 60CP (44 KW) 1796cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987-1989 83CP (61 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987 90CP (66 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) 1985-1986 58CP (43 KW) 1796cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) 1986-1992 60CP (44 KW) 1796cmc,

MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.8 GLX Diesel (C64A) 1988-1992 60CP (44 KW) 1796cmc,

MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.3 12V (C61A) 1990-1992 75CP (55 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.5 12V (C62A) 1989-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 D (C64A) 1988-1992 60CP (44 KW) 1796cmc,

MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.3 12V (C61A) 1992-1994 75CP (55 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.5 12V (C62A) 1989-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 4WD (C77A) 1989-1992 97CP (71 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 GTi 16V (C68A) 1989-1992 136CP (100 KW) 1836cmc,

MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A) 1984-1990 150CP (110 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.4 GLS (E16A) 1985-1990 112CP (82 KW) 2351cmc,

MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 1.8 Turbo-D (E14A) 1984-1990 82CP (60 KW) 1795cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 1.8 (E32A) 1987-1990 86CP (63 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) 1987-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 GTi 16V 4WD (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 1.8 Turbo-D (E34A) 1987-1992 75CP (55 KW) 1796cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 1.8 Turbo-D (E34A) 1988-1992 75CP (55 KW) 1796cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 1.8 (E32A) 1988-1992 90CP (66 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 4WD (E33A, E38A, E39A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 GTI 16V 4WD (E38A, E39A, E33A) KAT 1991-1992 150CP (110 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1986-1989 84CP (62 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1990-1991 87CP (64 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1989-1990 95CP (70 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1989-1990 95CP (70 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 2.5 D (P05V, P05W, P15V) 1986-2006 69CP (51 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.4 4WD (P24W, P24V) 1986-1990 109CP (80 KW) 2351cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.5 D (P25V, P05W, P05V, P15V, P15T) 1986-prezent 69CP (51 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.5 TD 4WD (P25W, P25V) 1988-prezent 87CP (64 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 1990-1996 177CP (130 KW) 2972cmc,

MITSUBISHI SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 1990-1996 205CP (151 KW) 2972cmc,

HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.5 i.e. 1990-1995 86CP (63 KW) 1468cmc,

HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.6 i.e. 16V 1990-1995 106CP (78 KW) 1596cmc,

HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.6 i.e. 16V 1990-1995 114CP (84 KW) 1596cmc,

HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.8 i.e. 16V 1990-1995 127CP (93 KW) 1836cmc,

HYUNDAI PONY (X-2) 1.3 1989-1995 58CP (43 KW) 1299cmc,

HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 1989-1995 72CP (53 KW) 1468cmc,

HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 i 1989-1995 83CP (61 KW) 1468cmc,

HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 i 1989-1995 84CP (62 KW) 1468cmc,

HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.5 1990-1995 72CP (53 KW) 1468cmc,

HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.5 i 1990-1995 83CP (61 KW) 1468cmc,

HYUNDAI S COUPE (SLC) 1.5 i 1990-1996 84CP (62 KW) 1468cmc,

HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.0 i 1991-1993 109CP (80 KW) 1997cmc,

HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.0 i 16V 1991-1993 130CP (96 KW) 1997cmc,

HYUNDAI SONATA II (Y-2) 3.0 i V6 1991-1993 145CP (107 KW) 2972cmc,

HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.5 i 1990-1995 84CP (62 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI ECLIPSE I (D2_A) 2.0 i 16V (D22A, D27A) 1991-1995 150CP (110 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 TD 4WD (K34T) 1992-1996 87CP (64 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) 1986-1996 70CP (51 KW) 2476cmc,

MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D 4WD (K24T) 1987-1993 70CP (51 KW) 2476cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 GTI 16V 4x4 (E38A, E39A, E33A) 1989-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,

HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.3 1990-1995 67CP (49 KW) 1299cmc,

HYUNDAI PONY (X-2) 1.3 1989-1995 67CP (49 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 D (K64T) 1996-2007 75CP (55 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (L03_P) 2.5 D (L039P) 1986-1994 69CP (51 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (P1_T ) 2.5 TD (P15T) 1994-2000 87CP (64 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO SPORT (K90) 2.5 TD (K94W) 1998-prezent 99CP (73 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 400 / SPACE GEAR Bus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2500 TD 1995-2005 87CP (64 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 400 caroserie (PD_W, PC_W, PB_V, PA_W, PA_V) 2500 TD (PD5W, PD5V, PA5W, PA5V) 1996-2005 87CP (64 KW) 2477cmc,

HYUNDAI SONATA II (Y-2) 1.8 i 1988-1993 95CP (70 KW) 1796cmc,

HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.4 i 1988-1991 113CP (83 KW) 2351cmc,

HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.0 i 1988-1991 101CP (74 KW) 1997cmc,

HYUNDAI SANTAMO 2.0 16V 1999-prezent 139CP (102 KW) 1997cmc,

HYUNDAI GETZ (TB) 1.5 CRDi 2003-2005 82CP (60 KW) 1493cmc,

HYUNDAI GETZ (TB) 1.6 2002-2005 106CP (77 KW) 1599cmc,

HYUNDAI GETZ (TB) 1.3 i 2002-2004 82CP (60 KW) 1341cmc,

MITSUBISHI PAJERO SPORT (K90) 2.5 TD (K94W) 2002-prezent 115CP (85 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD 2002-prezent 115CP (85 KW) 2477cmc,

HYUNDAI GETZ (TB) 1.1 2002-2005 63CP (46 KW) 1086cmc,

MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 2001-2007 115CP (85 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO SPORT (K90) 2.5 TD (K94W) 2003-prezent 133CP (98 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 2001-2007 133CP (98 KW) 2477cmc,

HYUNDAI GETZ (TB) 1.3 2003-2005 85CP (63 KW) 1341cmc,

MITSUBISHI L 400 caroserie (PD_W, PC_W, PB_V, PA_W, PA_V) 2500 TD 4WD (PD5W, PD5V, PA5W, PA5V) 1996-2005 87CP (64 KW) 2477cmc,

HYUNDAI GETZ (TB) 1.5 CRDi 2005-2009 88CP (65 KW) 1493cmc,

HYUNDAI GETZ (TB) 1.5 CRDi GLS 2005-2009 110CP (81 KW) 1493cmc,

HYUNDAI GETZ (TB) 1.1 2005-2009 67CP (49 KW) 1086cmc,

MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD (K64T) 2001-2005 90CP (66 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 2.5 TD 1987-1997 87CP (64 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO III Gel 2.5 TDi (V64W, V74W) 2001-2006 115CP (85 KW) 2477cmc,

HYUNDAI GETZ (TB) 1.6 2005-prezent 106CP (78 KW) 1599cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 2.5 TD 4WD 1991-2003 87CP (64 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) 2.5 TDI 2000-2006 99CP (73 KW) 2477cmc,

MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) 2.5 TDI 2001-2006 115CP (85 KW) 2477cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3