ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor MDR MRO-9404(30103PM5702)
Cod: MRO-9404
Producator: MDR
Coduri OE: 30103PM5702, 30103PM5703, 30103PM5704, 30103PM5A04, 30103PT2006
Greutate (în kg): 0,05
Lungime ambalaj [cm]: 5,5
Latime ambalaj [cm]: 7,5
Inaltime ambalaj [cm]: 5,5
Diametru de montaj [mm]: 8
Cod motor: D16A9
Numar informatii tehnice: impianto TEC
Restrictiile producatorului: TEC Type
An fabricatie de la: 01/1990
Echipament vehicul: pentru vehicule cu directie pe patru roti
Producator: MDR
Coduri OE: 30103PM5702, 30103PM5703, 30103PM5704, 30103PM5A04, 30103PT2006
Greutate (în kg): 0,05
Lungime ambalaj [cm]: 5,5
Latime ambalaj [cm]: 7,5
Inaltime ambalaj [cm]: 5,5
Diametru de montaj [mm]: 8
Cod motor: D16A9
Numar informatii tehnice: impianto TEC
Restrictiile producatorului: TEC Type
An fabricatie de la: 01/1990
Echipament vehicul: pentru vehicule cu directie pe patru roti
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.4 L (EC9) 1987-1989 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.4 L (ED2) 1987-1989 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.6 i 16V (ED4) 1987-1991 109CP (80 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) 1987-1991 109CP (80 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.3 16 V (EC8) KAT 1989-1991 75CP (55 KW) 1343cmc,
HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.6 i 16V (ED4) 1987-1991 110CP (81 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) 1987-1991 110CP (81 KW) 1590cmc,
HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9) 1987-1989 131CP (96 KW) 1590cmc,
HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) 1989-1992 150CP (110 KW) 1595cmc,
HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) 1992-1998 160CP (118 KW) 1595cmc,
HONDA CIVIC II Shuttle (EE) 1.6 i 16V 4WD (EE4) 1988-1989 109CP (80 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC II Shuttle (EE) 1.6 i 16V 4WD (EE4) 1988-1995 110CP (81 KW) 1590cmc,
HONDA ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) 1990-1993 147CP (108 KW) 2156cmc,
HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) 1991-1995 75CP (55 KW) 1343cmc,
HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4) 1991-1995 94CP (69 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC V limuzina (EG, EH) 1.5 i 16V (EG8) 1991-1995 94CP (69 KW) 1493cmc,
HONDA CONCERTO (HW, MA) 1.5 i 16V 1989-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V 1987-1991 130CP (96 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.3 (EC8) 1987-1989 75CP (55 KW) 1343cmc,
HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.6 i 16V 4x4 1989-1991 109CP (80 KW) 1590cmc,
HONDA CONCERTO limuzina (HWW) 1.5 i 16V 1989-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.3 1987-1989 75CP (55 KW) 1343cmc,
HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4) 1991-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.