Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor MDR MRO-9404(30103PM5702)


Cod: MRO-9404
Producator: MDR
Coduri OE: 30103PM5702, 30103PM5703, 30103PM5704, 30103PM5A04, 30103PT2006
Greutate (în kg): 0,05
Lungime ambalaj [cm]: 5,5
Latime ambalaj [cm]: 7,5
Inaltime ambalaj [cm]: 5,5
Diametru de montaj [mm]: 8

Cod motor: D16A9
Numar informatii tehnice: impianto TEC
Restrictiile producatorului: TEC Type
An fabricatie de la: 01/1990
Echipament vehicul: pentru vehicule cu directie pe patru roti

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.4 L (EC9) 1987-1989 90CP (66 KW) 1396cmc,

HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.4 L (ED2) 1987-1989 90CP (66 KW) 1396cmc,

HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.6 i 16V (ED4) 1987-1991 109CP (80 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) 1987-1991 109CP (80 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.3 16 V (EC8) KAT 1989-1991 75CP (55 KW) 1343cmc,

HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.6 i 16V (ED4) 1987-1991 110CP (81 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) 1987-1991 110CP (81 KW) 1590cmc,

HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9) 1987-1989 131CP (96 KW) 1590cmc,

HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) 1989-1992 150CP (110 KW) 1595cmc,

HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) 1992-1998 160CP (118 KW) 1595cmc,

HONDA CIVIC II Shuttle (EE) 1.6 i 16V 4WD (EE4) 1988-1989 109CP (80 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC II Shuttle (EE) 1.6 i 16V 4WD (EE4) 1988-1995 110CP (81 KW) 1590cmc,

HONDA ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) 1990-1993 147CP (108 KW) 2156cmc,

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3) 1991-1995 75CP (55 KW) 1343cmc,

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4) 1991-1995 94CP (69 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC V limuzina (EG, EH) 1.5 i 16V (EG8) 1991-1995 94CP (69 KW) 1493cmc,

HONDA CONCERTO (HW, MA) 1.5 i 16V 1989-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V 1987-1991 130CP (96 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.3 (EC8) 1987-1989 75CP (55 KW) 1343cmc,

HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.6 i 16V 4x4 1989-1991 109CP (80 KW) 1590cmc,

HONDA CONCERTO limuzina (HWW) 1.5 i 16V 1989-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.3 1987-1989 75CP (55 KW) 1343cmc,

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4) 1991-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3