ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj MDR MCK-1615 pentru BMW 3 (E90) 325 xi
Cod: MCK-1615
Producator: MDR
Coduri OE:
Greutate (în kg): 4,17
Lungime ambalaj [cm]: 30
Latime ambalaj [cm]: 29
Inaltime ambalaj [cm]: 7
Diametru [mm]: 190
Diametru interior [mm]: 125
Diametru de montaj [mm]: 242
Diametru de centrare [mm]: 22
Numar dinti: 20
Cod motor: HE-G
An fabricatie pana la: 01/1995
De la numar serie sasiu: 628399
Producator: MDR
Coduri OE:
Greutate (în kg): 4,17
Lungime ambalaj [cm]: 30
Latime ambalaj [cm]: 29
Inaltime ambalaj [cm]: 7
Diametru [mm]: 190
Diametru interior [mm]: 125
Diametru de montaj [mm]: 242
Diametru de centrare [mm]: 22
Numar dinti: 20
Cod motor: HE-G
An fabricatie pana la: 01/1995
De la numar serie sasiu: 628399
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
DAIHATSU APPLAUSE I (A101, A111) 1.6 16V (A101) 1989-1997 105CP (77 KW) 1590cmc,
DAIHATSU APPLAUSE I (A101, A111) 1.6 16V 4WD (A111) 1989-1997 105CP (77 KW) 1590cmc,
DAIHATSU CHARADE IV (G200, G202) 1.3 i 16V 1993-2000 84CP (62 KW) 1296cmc,
DAIHATSU CHARADE IV (G200, G202) 1.6 GTi 1993-1999 105CP (77 KW) 1590cmc,
DAIHATSU CHARADE IV limuzina (G203) 1.5 i 16V 1994-prezent 90CP (66 KW) 1499cmc,
DAIHATSU CHARADE IV (G200, G202) 1.3 16V 1996-1999 75CP (55 KW) 1296cmc,
DAIHATSU CHARADE IV (G200, G202) 1.3 1996-1999 60CP (44 KW) 1296cmc,
DAIHATSU CHARADE IV limuzina (G203) 1.5 16V 1994-prezent 75CP (55 KW) 1499cmc,
DAIHATSU GRAN MOVE (G3) 1.5 16V (G303) 1996-1998 90CP (66 KW) 1499cmc,
DAIHATSU APPLAUSE I (A101, A111) 1.6 16V (A101) 1989-1997 90CP (66 KW) 1590cmc,
DAIHATSU GRAN MOVE (G3) 1.6 16V (G301) 1998-prezent 91CP (67 KW) 1590cmc,
DAIHATSU APPLAUSE II (A101) 1.6 16V (A101) 1997-2000 99CP (73 KW) 1590cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.