ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj MDR MCK-1416
Cod: MCK-1416
Producator: MDR
Coduri OE:
Greutate (în kg): 4,91
Lungime ambalaj [cm]: 30
Latime ambalaj [cm]: 29
Inaltime ambalaj [cm]: 7
Diametru [mm]: 210
Diametru interior [mm]: 135
Diametru de montaj [mm]: 255
Diametru de centrare [mm]: 22
Numar dinti: 20
An fabricatie pana la: 11/2001
An fabricatie de la: 01/1990
De la numar serie sasiu: 200001
Producator: MDR
Coduri OE:
Greutate (în kg): 4,91
Lungime ambalaj [cm]: 30
Latime ambalaj [cm]: 29
Inaltime ambalaj [cm]: 7
Diametru [mm]: 210
Diametru interior [mm]: 135
Diametru de montaj [mm]: 255
Diametru de centrare [mm]: 22
Numar dinti: 20
An fabricatie pana la: 11/2001
An fabricatie de la: 01/1990
De la numar serie sasiu: 200001
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.3 16 V (EC8) KAT 1989-1991 75CP (55 KW) 1343cmc,
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.5 i 16V (ED6) 1988-1991 94CP (69 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.5 i 16V (ED3) 1987-1991 94CP (69 KW) 1493cmc,
HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9) 1987-1989 131CP (96 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.6 i 16V 1987-1991 130CP (96 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.3 (EC8) 1987-1989 75CP (55 KW) 1343cmc,
HONDA LOGO (GA3) 1.3 1999-2002 65CP (48 KW) 1343cmc,
HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.3 1987-1989 75CP (55 KW) 1343cmc,
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.5 i 16V 1988-1991 90CP (66 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.5 i 16V 1987-1991 90CP (66 KW) 1493cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.