Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Fulie, alternator AUTLOG RT5021(6111500160)


Cod: RT5021
Producator: AUTLOG
Coduri OE: 6111500160, 6111500215, 6111550215
Numar bucati necesare: 1
Greutate (în kg): 0,435

Cod motor: OM 611.980
pt. cod original (OE): 011 154 78 02

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) C 220 CDI (202.133) 1997-2000 125CP (92 KW) 2151cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS combi (S202) C 220 T CDI (202.193) 1997-2001 125CP (92 KW) 2151cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 220 CDI (210.006) 1998-1999 125CP (92 KW) 2151cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 200 CDI (210.007) 1998-2002 102CP (75 KW) 2151cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) C 200 CDI (202.134) 1998-2000 102CP (75 KW) 2151cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS combi (S202) C 200 T CDI (202.194) 1998-2001 102CP (75 KW) 2151cmc,

MERCEDES-BENZ VITO Bus (638) 108 CDI 2.2 (638.194) 1999-2003 82CP (60 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ VITO Bus (638) 110 CDI 2.2 (638.194) 1999-2003 102CP (75 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 200 CDI (210.007) 1999-2002 116CP (85 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 220 CDI (210.006) 1999-2002 143CP (105 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 110 CDI 2.2 (638.094) 1999-2003 102CP (75 KW) 2151cmc,

MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 112 CDI 2.2 (638.094) 1999-2003 122CP (90 KW) 2151cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 213 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 308 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 311 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 313 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 316 CDI 2000-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t caroserie (901, 902) 213 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platou/sasiu (901, 902) 208 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 308 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 311 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 308 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 311 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 313 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 316 CDI 2000-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platou/sasiu (904) 408 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platou/sasiu (904) 411 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platou/sasiu (904) 413 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platou/sasiu (904) 413 CDI 4x4 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t caroserie (904) 413 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t caroserie (904) 411 CDI 4x4 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 313 CDI 4x4 2002-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 316 CDI 4x4 2002-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 311 CDI 4x4 2002-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 313 CDI 4x4 2002-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 316 CDI 4x4 2002-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 311 CDI 4x4 2002-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 313 CDI 4x4 2002-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 316 CDI 4x4 2002-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,

MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou/sasiu (905) 616 CDI (905.612, 905.613, 905.622, 905.623) 2001-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3