ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator AUTLOG RT5021(6111500160)
Cod: RT5021
Producator: AUTLOG
Coduri OE: 6111500160, 6111500215, 6111550215
Numar bucati necesare: 1
Greutate (în kg): 0,435
Cod motor: OM 611.980
pt. cod original (OE): 011 154 78 02
Producator: AUTLOG
Coduri OE: 6111500160, 6111500215, 6111550215
Numar bucati necesare: 1
Greutate (în kg): 0,435
Cod motor: OM 611.980
pt. cod original (OE): 011 154 78 02
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) C 220 CDI (202.133) 1997-2000 125CP (92 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS combi (S202) C 220 T CDI (202.193) 1997-2001 125CP (92 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 220 CDI (210.006) 1998-1999 125CP (92 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 200 CDI (210.007) 1998-2002 102CP (75 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) C 200 CDI (202.134) 1998-2000 102CP (75 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS combi (S202) C 200 T CDI (202.194) 1998-2001 102CP (75 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ VITO Bus (638) 108 CDI 2.2 (638.194) 1999-2003 82CP (60 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ VITO Bus (638) 110 CDI 2.2 (638.194) 1999-2003 102CP (75 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 200 CDI (210.007) 1999-2002 116CP (85 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 220 CDI (210.006) 1999-2002 143CP (105 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 110 CDI 2.2 (638.094) 1999-2003 102CP (75 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 112 CDI 2.2 (638.094) 1999-2003 122CP (90 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 213 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 308 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 311 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 313 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 316 CDI 2000-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t caroserie (901, 902) 213 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platou/sasiu (901, 902) 208 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 308 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 311 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 308 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 311 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 313 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 316 CDI 2000-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platou/sasiu (904) 408 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platou/sasiu (904) 411 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platou/sasiu (904) 413 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t platou/sasiu (904) 413 CDI 4x4 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t caroserie (904) 413 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t caroserie (904) 411 CDI 4x4 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 313 CDI 4x4 2002-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 316 CDI 4x4 2002-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 311 CDI 4x4 2002-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 313 CDI 4x4 2002-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 316 CDI 4x4 2002-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 311 CDI 4x4 2002-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 313 CDI 4x4 2002-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) 316 CDI 4x4 2002-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou/sasiu (905) 616 CDI (905.612, 905.613, 905.622, 905.623) 2001-2006 156CP (115 KW) 2685cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.