Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rulment, diferential FEBEST SZAB-007(2756160A01)


 imagine 2
Cod: SZAB-007
Producator: FEBEST
Coduri OE: 2756160A01
Partea de montare: ansamblu spate
Greutate (în kg): 0,054

De la an model: 1999
Pana la an model: 1998

FRONT DIFFERENTIAL MOUNT FB FEBEST SZAB-007 27,30 LEI adauga in cos
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) 1.6 1988-1995 80CP (59 KW) 1589cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 Allrad (TA, TA01) 1988-1998 80CP (59 KW) 1589cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 Allrad (ET) 1988-1991 82CP (60 KW) 1589cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 i 16V Allrad (ET, TA02) 1990-1998 97CP (71 KW) 1589cmc,

SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) 1.6 i 16V 1990-1999 97CP (71 KW) 1589cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 2.0 V6 24V Allrad (ET) 1994-1998 136CP (100 KW) 1998cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 2.0 TD Allrad (ET) 1994-1998 71CP (52 KW) 1998cmc,

SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) 2.0 16V 1996-1999 132CP (97 KW) 1995cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 2.0 16V Allrad (ET, TA51) 1996-1998 132CP (97 KW) 1995cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.9 D Allrad (ET) 1995-1998 68CP (50 KW) 1905cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 2.0 TD Intercooler Allrad (ET) 1995-1998 87CP (64 KW) 1998cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.9 D Allrad (ET) 1996-1998 75CP (55 KW) 1905cmc,

SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (ET) 1996-1999 75CP (55 KW) 1905cmc,

SUZUKI GRAND VITARA I (FT) 2.5 V6 24V (FT) 1998-2003 144CP (106 KW) 2493cmc,

SUZUKI GRAND VITARA I (FT) 1.6 4x4 1998-2003 94CP (69 KW) 1590cmc,

SUZUKI GRAND VITARA I (FT) 2.0 4x4 1998-2003 128CP (94 KW) 1995cmc,

SUZUKI GRAND VITARA I (FT) 2.0 TD 1998-2003 87CP (64 KW) 1998cmc,

SUZUKI GRAND VITARA I (FT) 2.0 HDI 110 16V 2001-2005 109CP (80 KW) 1997cmc,

SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (ET) 1995-1998 68CP (50 KW) 1905cmc,

SUZUKI GRAND VITARA I (FT) 2.5 V6 24V 4x4 2001-2003 158CP (116 KW) 2493cmc,

SUZUKI VITARA (ET) 2.0 HDi 2003-2005 87CP (64 KW) 1997cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3