ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rulment, diferential FEBEST NM-D22DM(547102S700) pentru NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 1.6 i
Cod: NM-D22DM
Producator: FEBEST
Coduri OE: 547102S700
Partea de montare: ansamblu spate
Greutate (în kg): 1,255
An fabricatie pana la: 11/2001
An fabricatie de la: 02/2008
Tip cutie viteza: cv. manuala
Producator: FEBEST
Coduri OE: 547102S700
Partea de montare: ansamblu spate
Greutate (în kg): 1,255
An fabricatie pana la: 11/2001
An fabricatie de la: 02/2008
Tip cutie viteza: cv. manuala
REAR DIFFERENTIAL MOUNT FB FEBEST NM-D22DM | 191,10 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
NISSAN TERRANO I (WD21) 2.4 i 4WD 1987-1993 103CP (76 KW) 2389cmc,
NISSAN TERRANO I (WD21) 2.7 TD 4WD 1989-1996 99CP (73 KW) 2664cmc,
NISSAN TERRANO I (WD21) 3.0 i 4WD 1990-1995 148CP (109 KW) 2960cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.4 i 4WD 1986-1992 101CP (74 KW) 2389cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.4 i 12V 4WD 1992-1998 126CP (93 KW) 2389cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.7 D 4WD 1987-1998 99CP (73 KW) 2663cmc,
NISSAN PICK UP III (D22) 2.4 i 4WD 1998-prezent 120CP (88 KW) 2389cmc,
NISSAN PICK UP III (D22) 2.5 TD 4WD 1998-prezent 103CP (76 KW) 2494cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.5 D 4WD 1996-1998 83CP (61 KW) 2494cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.5 D 4WD 1987-1998 80CP (59 KW) 2494cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.5 D 4WD 1986-1991 75CP (55 KW) 2494cmc,
NISSAN PICK UP III (D22) 2.4 i 4WD 2002-prezent 133CP (98 KW) 2389cmc,
NISSAN PICK UP III (D22) 2.5 Di 4WD 2002-prezent 133CP (98 KW) 2488cmc,
NISSAN PICK UP III (D22) 3.2 D 4WD 1998-prezent 103CP (76 KW) 3153cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.5 D 4WD 1985-1988 72CP (53 KW) 2488cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.7 D 4WD 1987-1991 79CP (58 KW) 2663cmc,
NISSAN PICK UP III (D22) 2.5 Di 2002-prezent 133CP (98 KW) 2488cmc,
NISSAN PICKUP / NP300 PICKUP III (D22) 2.5 dCi 4x4 2008-prezent 133CP (98 KW) 2488cmc,
NISSAN PICKUP / NP300 PICKUP III (D22) 2.5 dCi 2008-prezent 133CP (98 KW) 2488cmc,
NISSAN PICK UP III (D22) 2.5 D 4WD 2008-prezent 131CP (96 KW) 2488cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.