Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii AWM QH2SR-8 pentru VW FOX (5Z1, 5Z3) 1.2


Cod: QH2SR-8
Producator: AWM
Coduri OE:
Deschidere cheie: 20,8mm
Lungime filet [mm]: 19
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Material: cupru


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,

VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 75CP (55 KW) 1781cmc,

RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C063, C064) 1993-1996 55CP (40 KW) 1239cmc,

MAZDA 121 I (DA) 1.3 1987-1990 60CP (44 KW) 1324cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.6 1995-1997 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.6 1994-1999 101CP (74 KW) 1595cmc,

NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 54CP (40 KW) 988cmc,

NISSAN URVAN Bus (E24) 2.4 i 1989-1993 101CP (74 KW) 2389cmc,

SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.0 Allrad (SJ 410) 1988-2004 45CP (33 KW) 970cmc,

SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.3 Allrad (SJ 413) 1988-2004 70CP (51 KW) 1298cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 Allrad (TA, TA01) 1988-1998 80CP (59 KW) 1589cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 Allrad (ET) 1988-1991 82CP (60 KW) 1589cmc,

DAEWOO TICO (KLY3) 0.8 1995-2000 48CP (35 KW) 796cmc,

RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) 1996-2003 114CP (84 KW) 1998cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

RENAULT ESPACE III (JE0_) 2.0 (JE0A) 1996-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,

RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C066, C068) 1996-prezent 58CP (43 KW) 1149cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

SEAT TERRA (24) 0.9 KAT 1992-1994 40CP (29 KW) 903cmc,

RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 (EA0G) 1997-2003 114CP (84 KW) 1998cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (P1_T ) 2.0 (P13T) 1994-2000 116CP (85 KW) 1997cmc,

NISSAN PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 KAT 1988-1998 165CP (121 KW) 4169cmc,

RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) 1999-2003 109CP (80 KW) 1998cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 2.0 (P23W, P23V, P03V, P13V) 1994-2003 106CP (78 KW) 1997cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3