ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii AWM QH2SR-8 pentru VW FOX (5Z1, 5Z3) 1.2
Cod: QH2SR-8
Producator: AWM
Coduri OE:
Deschidere cheie: 20,8mm
Lungime filet [mm]: 19
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Material: cupru
Producator: AWM
Coduri OE:
Deschidere cheie: 20,8mm
Lungime filet [mm]: 19
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Material: cupru
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,
VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 75CP (55 KW) 1781cmc,
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C063, C064) 1993-1996 55CP (40 KW) 1239cmc,
MAZDA 121 I (DA) 1.3 1987-1990 60CP (44 KW) 1324cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.6 1995-1997 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.6 1994-1999 101CP (74 KW) 1595cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 54CP (40 KW) 988cmc,
NISSAN URVAN Bus (E24) 2.4 i 1989-1993 101CP (74 KW) 2389cmc,
SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.0 Allrad (SJ 410) 1988-2004 45CP (33 KW) 970cmc,
SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.3 Allrad (SJ 413) 1988-2004 70CP (51 KW) 1298cmc,
SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 Allrad (TA, TA01) 1988-1998 80CP (59 KW) 1589cmc,
SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 Allrad (ET) 1988-1991 82CP (60 KW) 1589cmc,
DAEWOO TICO (KLY3) 0.8 1995-2000 48CP (35 KW) 796cmc,
RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 i (LA07, LA0G) 1996-2003 114CP (84 KW) 1998cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
RENAULT ESPACE III (JE0_) 2.0 (JE0A) 1996-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C066, C068) 1996-prezent 58CP (43 KW) 1149cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
SEAT TERRA (24) 0.9 KAT 1992-1994 40CP (29 KW) 903cmc,
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 (EA0G) 1997-2003 114CP (84 KW) 1998cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (P1_T ) 2.0 (P13T) 1994-2000 116CP (85 KW) 1997cmc,
NISSAN PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 KAT 1988-1998 165CP (121 KW) 4169cmc,
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) 1999-2003 109CP (80 KW) 1998cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 2.0 (P23W, P23V, P03V, P13V) 1994-2003 106CP (78 KW) 1997cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.