ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj BORG & BECK HK9178(5021097)
Cod: HK9178
Producator: BORG & BECK
Coduri OE: 5021097, 5027008, 5028001, 5029579, 89TX7L596AA, 92BX7L596AA, R89TX7L596AA, R92BX7L596AA
Diametru interior [mm]: 23
Diametru exterior [mm]: 26,3
nr. dinti arbore de intrare: 23
Cod motor: RFA
An fabricatie de la: 07/1988
Tip cutie viteza: E, 9
Producator: BORG & BECK
Coduri OE: 5021097, 5027008, 5028001, 5029579, 89TX7L596AA, 92BX7L596AA, R89TX7L596AA, R92BX7L596AA
Diametru interior [mm]: 23
Diametru exterior [mm]: 26,3
nr. dinti arbore de intrare: 23
Cod motor: RFA
An fabricatie de la: 07/1988
Tip cutie viteza: E, 9
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
FORD SIERRA hatchback 1.8 1988-1993 87CP (64 KW) 1769cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1988-1993 87CP (64 KW) 1769cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 TD 1988-1993 75CP (55 KW) 1753cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.8 TD 1988-1993 75CP (55 KW) 1753cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 1.8 1988-1993 87CP (64 KW) 1769cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 1.8 TD 1988-1993 75CP (55 KW) 1753cmc,
FORD P 100 II 1.8 TD 1987-1992 75CP (55 KW) 1753cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.