ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj PROCODIS FRANCE KTE832(1320511)
Cod: KTE832
Producator: PROCODIS FRANCE
Coduri OE: 1320511, 1366370, 1718210, 30711062, 30750462, 3M517540D1E, 3M517540D1F, 3M517540D1G, 3M517540D2E
Numar dinti: 23
Diametru 1 [mm]: 240
Diametru 2 [mm]: 239
Parametru: KTE832
Articol completare/Info suplimentar 2: fara rulment presiune
Cod motor: G6DA/B
An fabricatie pana la: 02/2007
An fabricatie de la: 03/2004
Tip cutie viteza: MMT6
Pana la numar serie sasiu: 184 440
Producator: PROCODIS FRANCE
Coduri OE: 1320511, 1366370, 1718210, 30711062, 30750462, 3M517540D1E, 3M517540D1F, 3M517540D1G, 3M517540D2E
Numar dinti: 23
Diametru 1 [mm]: 240
Diametru 2 [mm]: 239
Parametru: KTE832
Articol completare/Info suplimentar 2: fara rulment presiune
Cod motor: G6DA/B
An fabricatie pana la: 02/2007
An fabricatie de la: 03/2004
Tip cutie viteza: MMT6
Pana la numar serie sasiu: 184 440
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
FORD FOCUS C-MAX 2.0 TDCi 2003-2007 136CP (100 KW) 1997cmc,
VOLVO S40 II (MS) 2.0 D 2004-prezent 136CP (100 KW) 1998cmc,
VOLVO V50 (MW) 2.0 D 2004-prezent 136CP (100 KW) 1998cmc,
FORD FOCUS II (DA_) 2.0 TDCi 2004-2012 136CP (100 KW) 1997cmc,
FORD FOCUS II combi (DA_) 2.0 TDCi 2004-2012 136CP (100 KW) 1997cmc,
FORD FOCUS II limuzina (DA_) 2.0 TDCi 2005-2012 136CP (100 KW) 1997cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.