ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj PROCODIS FRANCE KTE233(052198141BV)
Cod: KTE233
Producator: PROCODIS FRANCE
Coduri OE: 052198141BV, 052198141BX
Diametru [mm]: 190
Parametru: KTE233
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
De la numar motor: 456001
Separarea blocurilor:
Cod motor: MH
An fabricatie de la: 07/1984
De la numar serie sasiu: G#023469
Pana la numar motor: 460000
Producator: PROCODIS FRANCE
Coduri OE: 052198141BV, 052198141BX
Diametru [mm]: 190
Parametru: KTE233
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
De la numar motor: 456001
Separarea blocurilor:
Cod motor: MH
An fabricatie de la: 07/1984
De la numar serie sasiu: G#023469
Pana la numar motor: 460000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW POLO (86C, 80) 1.0 1981-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW DERBY (86C, 80) 1.0 1981-1984 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1983-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1982-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 KAT 1986-1992 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 KAT 1987-1991 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1983-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1983-1988 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 1985-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.0 1985-1991 50CP (37 KW) 1043cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.