ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator STELLOX 88-06805-SX
Cod: 88-06805-SX
Producator: STELLOX
Coduri OE:
Diametru [mm]: 55
Numar nervuri: 6
Diametru interior [mm]: 17
Diametru interior 1 [mm]: 14,5
Grosime [mm]: 35,2
Producator: STELLOX
Coduri OE:
Diametru [mm]: 55
Numar nervuri: 6
Diametru interior [mm]: 17
Diametru interior 1 [mm]: 14,5
Grosime [mm]: 35,2
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 200 CDI 2001-2007 102CP (75 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 200 CDI (203.204, 203.207) 2001-2007 102CP (75 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 220 CDI (211.006) 2002-2008 150CP (110 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 270 CDI (211.016) 2002-2008 177CP (130 KW) 2685cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 200 CDI (211.004) 2002-2008 102CP (75 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 200 CDI (211.004) 2002-2008 122CP (90 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W220) S 320 CDI (220.025, 220.125) 2002-2005 204CP (150 KW) 3222cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 320 CDI (211.026) 2002-2008 204CP (150 KW) 3222cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 220 T CDI (211.206) 2003-2009 150CP (110 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) 2003-2009 177CP (130 KW) 2685cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 320 T CDI (211.226) 2003-2009 204CP (150 KW) 3222cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 200 CDI (203.007) 2003-2007 122CP (90 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 200 CDI (203.207) 2003-2007 122CP (90 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 200 CDI (203.707) 2003-2008 122CP (90 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 220 CDI (203.208) 2004-2007 150CP (110 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 220 CDI (203.008) 2003-2007 150CP (110 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 220 CDI (203.708) 2004-2008 150CP (110 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 280 CDI (211.023) 2004-2008 177CP (130 KW) 3222cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 280 T CDI (211.223) 2004-2009 177CP (130 KW) 3222cmc,
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 220 CDI (209.308) 2005-2009 150CP (110 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 200 CDI (211.007) 2006-2008 136CP (100 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 220 CDI (211.008) 2006-2008 170CP (125 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 220 T CDI (211.208) 2006-2009 170CP (125 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 200 CDI (204.007) 2007-2010 136CP (100 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 220 CDI (204.008) 2007-2008 170CP (125 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 200 CDI (211.207) 2006-2009 136CP (100 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 200 CDI (204.207) 2007-2011 136CP (100 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 220 CDI (204.208) 2007-2008 170CP (125 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 220 CDI (211.006) 2002-2008 136CP (100 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 220 CDI (211.206) 2003-2009 136CP (100 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ CLC-CLASS (CL203) CLC 200 CDI (203.707) 2008-2011 122CP (90 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ CLC-CLASS (CL203) CLC 220 CDI (203.708) 2008-2011 150CP (110 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 220 CDI 2003-2008 163CP (120 KW) 2149cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 220 T CDI (211.208) 2003-2009 163CP (120 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 220 CDI (204.008) 2007-2008 163CP (120 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 220 CDI (204.208) 2007-2008 163CP (120 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 270 CDI (211.016) 2002-2008 163CP (120 KW) 2685cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 270 T CDI (211.216) 2003-2009 163CP (120 KW) 2685cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.