ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator STELLOX 88-06802-SX(6041500160)
Cod: 88-06802-SX
Producator: STELLOX
Coduri OE: 6041500160, 6041500560
Diametru [mm]: 61
Numar nervuri: 6
Diametru interior [mm]: 17
Grosime [mm]: 35,7
Producator: STELLOX
Coduri OE: 6041500160, 6041500560
Diametru [mm]: 61
Numar nervuri: 6
Diametru interior [mm]: 17
Grosime [mm]: 35,7
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MERCEDES-BENZ VITO Bus (638) 108 D 2.3 (638.164) 1996-2003 79CP (58 KW) 2299cmc,
MERCEDES-BENZ VITO Bus (638) 110 TD 2.3 (638.174) 1996-2003 98CP (72 KW) 2299cmc,
MERCEDES-BENZ V-CLASS (638/2) V 230 TD (638.274) 1996-2003 98CP (72 KW) 2299cmc,
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 108 D 2.3 (638.064) 1997-2003 79CP (58 KW) 2299cmc,
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 110 D 2.3 (638.074) 1997-2003 98CP (72 KW) 2299cmc,
OPEL ANTARA 2.0 CDTI 4x4 2006-prezent 150CP (110 KW) 1991cmc,
CHEVROLET CAPTIVA (C100, C140) 2.0 D 4WD 2006-prezent 150CP (110 KW) 1991cmc,
OPEL ANTARA 2.0 CDTI 4x4 2007-prezent 127CP (93 KW) 1991cmc,
CHEVROLET NUBIRA combi 2.0 D 2007-prezent 121CP (89 KW) 1991cmc,
CHEVROLET LACETTI (J200) 2.0 D 2007-prezent 121CP (89 KW) 1991cmc,
CHEVROLET CAPTIVA (C100, C140) 2.0 D 2007-prezent 150CP (110 KW) 1991cmc,
CHEVROLET EPICA (KL1_) 2.0 D 2007-prezent 150CP (110 KW) 1991cmc,
CHEVROLET CAPTIVA (C100, C140) 2.0 D 2006-prezent 126CP (93 KW) 1991cmc,
OPEL ANTARA 2.0 CDTI 2008-prezent 127CP (93 KW) 1991cmc,
CHEVROLET CAPTIVA (C100, C140) 2.0 D 4WD 2006-prezent 126CP (93 KW) 1991cmc,
CHEVROLET NUBIRA limuzina 2.0 D 2005-prezent 121CP (89 KW) 1991cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.