ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujie incandescenta STELLOX 201 025-SX(1214042)
Cod: 201 025-SX
Producator: STELLOX
Coduri OE: 1214042, 1214310, 1214315, 1214459, 596036, 8943876121, 8944819720, 8970283690, 8970437440, 8970440370, 8971436741, 94481972, 97044037, 97143647, 97143674
Tensiune [V]: 11
Dimensiune filet: M10x1,25
Greutate (în kg): 0,028
Deschidere cheie: 12
Lungime [mm]: 85
Spirala conica: 119
Adancime montaj [mm]: 18
Moment strangere de [Nm]: 15
Cuplu de strangere pana la [Nm]: 20
Tehnica de cuplaj: M4
Varianta bujii incandescente: bujie incandescenta tip-creion
Varianta bujii incandescente: capacitate de postincandescenta
Producator: STELLOX
Coduri OE: 1214042, 1214310, 1214315, 1214459, 596036, 8943876121, 8944819720, 8970283690, 8970437440, 8970440370, 8971436741, 94481972, 97044037, 97143647, 97143674
Tensiune [V]: 11
Dimensiune filet: M10x1,25
Greutate (în kg): 0,028
Deschidere cheie: 12
Lungime [mm]: 85
Spirala conica: 119
Adancime montaj [mm]: 18
Moment strangere de [Nm]: 15
Cuplu de strangere pana la [Nm]: 20
Tehnica de cuplaj: M4
Varianta bujii incandescente: bujie incandescenta tip-creion
Varianta bujii incandescente: capacitate de postincandescenta
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Bujia incandescenta , utilizata la motoarele cu ardere prin compresie , reprezinta un element al instalatiei de aprindere si are rolul de a incalzi amestecul carburant , in cazul pornirii de la rece .
Pentru realizarea autoaprinderii amestecului aer-carburant , la sfarsitul ciclului de compresie din cilindru , este necesara o temperatura foarte ridicata , care in cazul pornirii de la rece , fiind greu de atins , va rezulta o pornire greoaie . Pentru eliminarea acestui inconvenient , s-a recurs la utilizarea unui dispozitiv de preincalzire , a amestecului carburant , denumit bujie incandescenta .
Bujiile , sunt alimentate de la bateria automobilului , si au capacitatea de a transforma energia electrica primita , in energie termica , prin intermediul unei rezistente electrice . Bujiile sunt proiectate sa se incalzeasca foarte repede , pana la temperaturi de cca 800 de grade celsius , intr-un timp redus , iar materialul din care sunt confectionate , trebuie sa fie rezistent la uzura si la temperaturi ridicate .
Activarea respectiv dezactivarea bobinelor din circuit , este realizata de catre calculatorul de injectie , prin intermediul calculatorului de aprindere , denumit si unitate de control a bobinelor cu incandescenta .
Pentru:
OPEL CORSA A hatchback 1.5 D 1987-1993 50CP (37 KW) 1488cmc,
VAUXHALL NOVA hatchback 1.5 TD 1990-1993 67CP (49 KW) 1488cmc,
OPEL CAMPO (TF_) 3.1 TD 4x4 (TFS69) 1992-prezent 109CP (80 KW) 3059cmc,
OPEL CAMPO (TF_) 3.1 TD (TFR69) 1992-prezent 109CP (80 KW) 3059cmc,
VAUXHALL MONTEREY 3.1 TD 1991-1998 114CP (84 KW) 3059cmc,
VAUXHALL NOVA 1.5 TD 1990-1993 67CP (49 KW) 1488cmc,
ISUZU TROOPER 3.0 DTI 1998-prezent 160CP (118 KW) 2999cmc,
ISUZU TROOPER (UB) 3.1 TD 1991-1998 114CP (84 KW) 3059cmc,
ISUZU TROOPER Gel 3.1 TD 1991-1998 114CP (84 KW) 3059cmc,
ISUZU TROOPER Gel 3.0 DTI 2000-prezent 160CP (118 KW) 2999cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.