ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode STELLOX 06-22052-SX(1205572)
Cod: 06-22052-SX
Producator: STELLOX
Coduri OE: 1205572, 90350009
Greutate (în kg): 0,200
Tensiune [V]: 12
Producator: STELLOX
Coduri OE: 1205572, 90350009
Greutate (în kg): 0,200
Tensiune [V]: 12
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
OPEL KADETT E hatchback 1.7 D 1989-1991 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.7 D 1989-1991 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.7 D 1989-1991 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.7 D 1988-1992 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.7 D 1988-1992 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F hatchback 1.7 D 1991-1992 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 1.7 D 1992 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F hatchback 1.7 D 1992-1998 60CP (44 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 1.7 D 1992-1998 60CP (44 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F combi (51_, 52_) 1.7 D 1991-1992 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F combi (51_, 52_) 1.7 D 1992-1998 60CP (44 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F hatchback 1.7 TD 1994-1998 68CP (50 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F combi (51_, 52_) 1.7 TD 1994-1998 68CP (50 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 1.7 TD 1994-1998 68CP (50 KW) 1700cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.7 D 1992-1995 60CP (44 KW) 1700cmc,
OPEL KADETT E Combo (38_, 48_) 1.7 D 1989-1994 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.7 D 1992-1995 60CP (44 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F Van (55_) 1.7 D 1992-1999 60CP (44 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F Van (55_) 1.7 TD 1994-1999 68CP (50 KW) 1700cmc,
OPEL ASTRA F Van (55_) 1.7 D 1991-1992 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL KADETT E caroserie (37_, 47_) 1.7 D 1988-1992 57CP (42 KW) 1700cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.