ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode STELLOX 06-22039-SX(1205404)
Cod: 06-22039-SX
Producator: STELLOX
Coduri OE: 1205404
Greutate (în kg): 0,080
Tensiune [V]: 12
Intensitate de la [A]: 25
Producator: STELLOX
Coduri OE: 1205404
Greutate (în kg): 0,080
Tensiune [V]: 12
Intensitate de la [A]: 25
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.3 N 1984-1989 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.3 S 1984-1987 75CP (55 KW) 1297cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.4 S 1990-1991 75CP (55 KW) 1389cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.6 i 1986-1991 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.6 S 1986-1991 82CP (60 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.6 S 1984-1986 90CP (66 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 S 1987-1991 84CP (62 KW) 1798cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 i 1985-1986 100CP (74 KW) 1796cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 2.0 i 1987-1991 115CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.6 D 1984-1989 54CP (40 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.7 D 1989-1991 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.4 i 1990-1991 60CP (44 KW) 1389cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 i 1990-1991 90CP (66 KW) 1796cmc,
OPEL REKORD E combi (61_, 66_, 67_) 1.8 1982-1986 75CP (55 KW) 1796cmc,
OPEL REKORD E combi (61_, 66_, 67_) 1.8 S 1982-1986 90CP (66 KW) 1796cmc,
OPEL REKORD E combi (61_, 66_, 67_) 1.8 E 1985-1986 100CP (74 KW) 1796cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.3 i KAT 1985-1991 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.6 i KAT 1986-1991 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 2.0 i KAT 1987-1991 115CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 1987-1990 114CP (84 KW) 1796cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.5 TD 1988-1991 72CP (53 KW) 1488cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 i 1984-1986 115CP (85 KW) 1796cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.