ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode STELLOX 06-22015-SX pentru VOLVO 740 combi (745) 2.3 Turbo
Cod: 06-22015-SX
Producator: STELLOX
Coduri OE:
Greutate (în kg): 0,175
Tensiune [V]: 12
Producator: STELLOX
Coduri OE:
Greutate (în kg): 0,175
Tensiune [V]: 12
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1990-1996 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 16V 1990-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 GT 1990-1996 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 D 1991-1996 75CP (55 KW) 1974cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 i 1995-1996 125CP (92 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1990-1996 97CP (71 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 16V 4x4 1991-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1993-1996 102CP (75 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 1991-1993 143CP (105 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.