Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Fulie, alternator ASAM 30606(7700110616)


Cod: 30606
Producator: ASAM
Coduri OE: 7700110616
Material: aluminiu
Diametru 1 [mm]: 58
Diametru [mm]: 78
Numar nervuri: 6
Grosime [mm]: 40,2


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

DACIA LOGAN (LS_) 1.4 (LSOA, LSOC, LSOE, LSOG) 2004-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,

DACIA LOGAN (LS_) 1.6 (LSOB, LSOD, LSOF, LSOH) 2004-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,

DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0J, LS0Y) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.4 2007-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,

DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.6 2007-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,

DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.5 dCi (KS0K) 2007-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) 2006-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0W) 2007-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.5 dCi (KS0W) 2007-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,

DACIA SANDERO (BS_) 1.4 2008-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,

DACIA SANDERO (BS_) 1.6 2008-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,

DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.5 dCi (US0K) 2008-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi (FS0K) 2009-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi (FS0W) 2009-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.5 dCi (US0W) 2008-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.6 2008-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,

DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.4 2009-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,

DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.6 2009-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,

DACIA SANDERO (BS_) 1.5 dCi 2008-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,

DACIA SANDERO (BS_) 1.5 dCi 2008-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,

DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 2010-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,

DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 2010-prezent 107CP (79 KW) 1461cmc,

DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 4x4 2010-prezent 107CP (79 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN (LS_) 1.4 MPI LPG (LS0C) 2006-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,

DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 4x4 2010-prezent 110CP (81 KW) 1461cmc,

DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 2010-prezent 90CP (66 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS04) 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS04) 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.5 dCi (KS04) 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.5 dCi (KS04) 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,

DACIA SANDERO (BS_) 1.5 dCi 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,

DACIA SANDERO (BS_) 1.5 dCi 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.4 2009-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,

DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 4x4 2010-prezent 90CP (66 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.5 dCi 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.5 dCi 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3