ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator ASAM 30606(7700110616)
Cod: 30606
Producator: ASAM
Coduri OE: 7700110616
Material: aluminiu
Diametru 1 [mm]: 58
Diametru [mm]: 78
Numar nervuri: 6
Grosime [mm]: 40,2
Producator: ASAM
Coduri OE: 7700110616
Material: aluminiu
Diametru 1 [mm]: 58
Diametru [mm]: 78
Numar nervuri: 6
Grosime [mm]: 40,2
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
DACIA LOGAN (LS_) 1.4 (LSOA, LSOC, LSOE, LSOG) 2004-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,
DACIA LOGAN (LS_) 1.6 (LSOB, LSOD, LSOF, LSOH) 2004-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,
DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0J, LS0Y) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.4 2007-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.6 2007-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.5 dCi (KS0K) 2007-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) 2006-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0W) 2007-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.5 dCi (KS0W) 2007-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,
DACIA SANDERO (BS_) 1.4 2008-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,
DACIA SANDERO (BS_) 1.6 2008-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,
DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.5 dCi (US0K) 2008-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi (FS0K) 2009-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi (FS0W) 2009-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.5 dCi (US0W) 2008-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.6 2008-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.4 2009-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.6 2009-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,
DACIA SANDERO (BS_) 1.5 dCi 2008-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,
DACIA SANDERO (BS_) 1.5 dCi 2008-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,
DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 2010-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,
DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 2010-prezent 107CP (79 KW) 1461cmc,
DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 4x4 2010-prezent 107CP (79 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN (LS_) 1.4 MPI LPG (LS0C) 2006-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,
DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 4x4 2010-prezent 110CP (81 KW) 1461cmc,
DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 2010-prezent 90CP (66 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS04) 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS04) 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.5 dCi (KS04) 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.5 dCi (KS04) 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,
DACIA SANDERO (BS_) 1.5 dCi 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,
DACIA SANDERO (BS_) 1.5 dCi 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.4 2009-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,
DACIA DUSTER (HS_) 1.5 dCi 4x4 2010-prezent 90CP (66 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.5 dCi 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN Pick-up (US_) 1.5 dCi 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 1.5 dCi 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.