ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujie incandescenta MOTAQUIP LVGP227(68000913AA)
Cod: LVGP227
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 68000913AA, 68021306AA, MN980234, N10579802
Tensiune [V]: 4,4
Lungime 1/lungime 2 [mm]: 117
Dimensiune filet: M8x1
Deschidere cheie: 8
Amperaj [A]: 25
Varianta bujii incandescente: capacitate de postincandescenta
Adancime montaj [mm]: 30
Endpolart: 4mm
Moment strangere de [Nm]: 8
Cuplu de strangere pana la [Nm]: 14
Cod motor: AZV
An fabricatie pana la: 05/2009
An fabricatie de la: 06/2007
Numar bucati necesare: 4
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 68000913AA, 68021306AA, MN980234, N10579802
Tensiune [V]: 4,4
Lungime 1/lungime 2 [mm]: 117
Dimensiune filet: M8x1
Deschidere cheie: 8
Amperaj [A]: 25
Varianta bujii incandescente: capacitate de postincandescenta
Adancime montaj [mm]: 30
Endpolart: 4mm
Moment strangere de [Nm]: 8
Cuplu de strangere pana la [Nm]: 14
Cod motor: AZV
An fabricatie pana la: 05/2009
An fabricatie de la: 06/2007
Numar bucati necesare: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Bujia incandescenta , utilizata la motoarele cu ardere prin compresie , reprezinta un element al instalatiei de aprindere si are rolul de a incalzi amestecul carburant , in cazul pornirii de la rece .
Pentru realizarea autoaprinderii amestecului aer-carburant , la sfarsitul ciclului de compresie din cilindru , este necesara o temperatura foarte ridicata , care in cazul pornirii de la rece , fiind greu de atins , va rezulta o pornire greoaie . Pentru eliminarea acestui inconvenient , s-a recurs la utilizarea unui dispozitiv de preincalzire , a amestecului carburant , denumit bujie incandescenta .
Bujiile , sunt alimentate de la bateria automobilului , si au capacitatea de a transforma energia electrica primita , in energie termica , prin intermediul unei rezistente electrice . Bujiile sunt proiectate sa se incalzeasca foarte repede , pana la temperaturi de cca 800 de grade celsius , intr-un timp redus , iar materialul din care sunt confectionate , trebuie sa fie rezistent la uzura si la temperaturi ridicate .
Activarea respectiv dezactivarea bobinelor din circuit , este realizata de catre calculatorul de injectie , prin intermediul calculatorului de aprindere , denumit si unitate de control a bobinelor cu incandescenta .
Pentru:
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI 16V 2003-2012 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 2003-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI 16V 2003-2010 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A6 (4F2, C6) 2.0 TDI 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
SEAT ALTEA (5P1) 2.0 TDI 16V 2004-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
SKODA OCTAVIA (1Z3) 2.0 TDI 16V 2004-2013 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI 16V 2004-2013 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI 16V quattro 2004-2012 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI 16V quattro 2005-2013 140CP (103 KW) 1968cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V 2004-2013 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 16V 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 16V 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
SEAT TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V 2004-2009 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW GOLF PLUS (5M1, 521) 2.0 TDI 16V 2005-2013 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2005-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 2005-2010 136CP (100 KW) 1968cmc,
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 2005-2010 136CP (100 KW) 1968cmc,
VW JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V 2005-2010 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 2005-2010 170CP (125 KW) 1968cmc,
SEAT LEON (1P1) 2.0 TDI 16V 2005-2012 140CP (103 KW) 1968cmc,
MITSUBISHI GRANDIS (NA_W) 2.0 DI-D 2005-prezent 136CP (100 KW) 1968cmc,
VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 2005-2010 170CP (125 KW) 1968cmc,
VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 16V 4motion 2005-2010 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion 2005-2010 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,
JEEP COMPASS (MK49) 2.0 CRD 4x4 2006-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
DODGE CALIBER 2.0 CRD 2006-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW GOLF V Variant (1K5) 2.0 TDI 16V 2007-2009 140CP (103 KW) 1968cmc,
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2.0 DI-D 4WD 2007-2012 140CP (103 KW) 1968cmc,
SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI 16V 2006-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
DODGE AVENGER 2.0 CRD 2007-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
MITSUBISHI LANCER limuzina (CY/Z_A) 2.0 DI-D 2008-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
MITSUBISHI LANCER SPORTBACK (CX_A) 2.0 DI-D 2008-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
JEEP PATRIOT (MK74) 2.0 CRD 4x4 2007-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
DODGE JOURNEY 2.0 CRD 2008-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
SEAT TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 2004-2009 136CP (100 KW) 1968cmc,
CHRYSLER SEBRING Cabriolet (JS) 2.0 CRD 2007-2010 140CP (103 KW) 1968cmc,
CHRYSLER SEBRING (JS) 2.0 CRD 2007-2010 140CP (103 KW) 1968cmc,
SKODA SUPERB (3T4) 2.0 TDI 16V 2009-2015 140CP (103 KW) 1968cmc,
SKODA SUPERB combi (3T5) 2.0 TDI 16V 2009-2015 140CP (103 KW) 1968cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) 2.0 TDI 16V 4x4 2010-2013 140CP (103 KW) 1968cmc,
MITSUBISHI OUTLANDER II Van (CW_W) 2.0 DI-D 2006-2012 140CP (103 KW) 1968cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.