Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential; Simering, ax cardanic KRAFT AUTOMOTIVE 1151503(0406728) pentru OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i


Cod: 1151503
Producator: KRAFT AUTOMOTIVE
Coduri OE: 0406728, 0406777, 24435952, 406728, 406777, 90522524
Înaltime [mm]: 10
Diametru interior [mm]: 42
Diametru exterior [mm]: 72
Numar de productie: 1151503
Înaltime [mm]: 10
Diametru interior [mm]: 42
Diametru exterior [mm]: 72
Numar de productie: 1151503


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

OPEL VECTRA A hatchback 1.6 i 1993-1995 71CP (52 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.6 i 1988-1995 75CP (55 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 1.6 i KAT 1988-1995 75CP (55 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.6 1988-1993 82CP (60 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 1.6 S 1988-1993 82CP (60 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 S 1988-1989 88CP (65 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 1.8 S 1988-1989 88CP (65 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 S 4x4 1989 88CP (65 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 1988-1990 115CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i 1988-1990 115CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 4x4 1989-1990 115CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i GT 1988-1995 129CP (95 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 1988-1992 129CP (95 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 4x4 1989-1992 129CP (95 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.7 TD 1990-1995 82CP (60 KW) 1686cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 1.7 TD 1990-1995 82CP (60 KW) 1686cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 1.7 D 1988-1992 57CP (42 KW) 1700cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.7 D 1988-1992 57CP (42 KW) 1700cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 i KAT 1990-1995 90CP (66 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 1.8 i KAT 1990-1995 90CP (66 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2000/GT 16V 1989-1994 150CP (110 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i 16V 1989-1990 150CP (110 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2000 16V 4x4 1989-1990 150CP (110 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i Turbo 4x4 1994-1995 204CP (150 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 2.5 V6 1993-1995 170CP (125 KW) 2498cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.5 V6 1993-1995 170CP (125 KW) 2498cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 N 1986-1987 82CP (60 KW) 1796cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 1987-1994 88CP (65 KW) 1796cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 S 1986-1994 90CP (66 KW) 1796cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 1986-1994 115CP (85 KW) 1796cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.0 1986-1994 122CP (90 KW) 1998cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) 1987 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.3 TD 1986-1988 90CP (66 KW) 2260cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.3 D 1986-1994 73CP (54 KW) 2260cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.3 TD Interc. 1988-1994 100CP (74 KW) 2260cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.0 i 1986-1994 115CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.4 i 1988-1994 125CP (92 KW) 2410cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.6 i 1990-1994 150CP (110 KW) 2594cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 24V (3000) 1989-1994 204CP (150 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 1.8 N 1986-1987 82CP (60 KW) 1796cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 1.8 1987-1994 88CP (65 KW) 1796cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 1.8 S 1986-1994 90CP (66 KW) 1796cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 1.8 1986-1994 115CP (85 KW) 1796cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.0 1986-1994 122CP (90 KW) 1998cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.3 TD 1986-1988 90CP (66 KW) 2260cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.3 D 1986-1994 73CP (54 KW) 2260cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.3 TD Interc. 1988-1994 100CP (74 KW) 2260cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.0 i 1986-1994 115CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.4 i 1988-1994 125CP (92 KW) 2410cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.6 i 1990-1994 150CP (110 KW) 2594cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 KAT 1987-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 2.6 i 1990-1993 150CP (110 KW) 2594cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 3.0 1987-1993 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 3.0 1988-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 3.0 24V 1989-1993 204CP (150 KW) 2969cmc,

OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 1990-1997 115CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 4x4 1990-1997 115CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 1990-1994 150CP (110 KW) 1998cmc,

OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 4x4 1990-1994 150CP (110 KW) 1998cmc,

OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i Turbo 4x4 1992-1997 204CP (150 KW) 1998cmc,

OPEL CALIBRA A (85_) 2.5 i V6 1993-1997 170CP (125 KW) 2498cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.0 1994-1999 116CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.0 16V 1994-1999 136CP (100 KW) 1998cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.5 V6 1994-2000 170CP (125 KW) 2498cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 3.0 V6 1994-2001 211CP (155 KW) 2962cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.5 TD 1994-2003 130CP (96 KW) 2497cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.0 1994-1999 116CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.0 16V 1994-1999 136CP (100 KW) 1998cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.5 V6 1994-2000 170CP (125 KW) 2498cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.5 TD 1994-2001 131CP (96 KW) 2497cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 3.0 V6 1994-2001 211CP (155 KW) 2962cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 16V 1994-1995 136CP (100 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i 16V 1994-1995 136CP (100 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 16V 4x4 1994-1995 136CP (100 KW) 1998cmc,

OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 4x4 1994-1997 136CP (100 KW) 1998cmc,

OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 1994-1997 136CP (100 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.7 D 1992-1995 60CP (44 KW) 1700cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.6 i 1993-1995 71CP (52 KW) 1598cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) KAT 1988-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 3.0 i KAT 1988-1993 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 S 1989-1990 90CP (66 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i KAT 1988-1995 116CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 4x4 KAT 1989-1995 116CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2000/GT 16V KAT 1990-1995 150CP (110 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2000/GT 16V 4x4 KAT 1990-1995 150CP (110 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 1.8 i 1988-1990 90CP (66 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i KAT 1988-1995 116CP (85 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i 16V KAT 1990-1995 150CP (110 KW) 1998cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.0 DTI 16V 1997-2000 101CP (74 KW) 1995cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.0 DTI 16V 1997-2000 101CP (74 KW) 1995cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 1987-1994 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 1.7 D 1992-1995 60CP (44 KW) 1700cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 2.5 i 1990-1993 140CP (103 KW) 2490cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.2 16V 1999-2003 144CP (106 KW) 2198cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.2 16V 1999-2003 144CP (106 KW) 2198cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.2 DTI 16V 2000-2003 120CP (88 KW) 2171cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.2 DTI 16V 2000-2003 120CP (88 KW) 2171cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.6 V6 2000-2003 180CP (132 KW) 2597cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.6 V6 2000-2003 180CP (132 KW) 2597cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 3.2 V6 2001-2003 218CP (160 KW) 3175cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 3.2 V6 2001-2003 218CP (160 KW) 3175cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.5 DTI 2001-2003 150CP (110 KW) 2497cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.5 DTI 2001-2003 150CP (110 KW) 2497cmc,

OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.2 DTI 16V 2000-2003 110CP (81 KW) 2171cmc,

OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.2 DTI 16V 2000-2003 110CP (81 KW) 2171cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3