ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BRISK 3028
Cod: 3028
Producator: BRISK
Coduri OE:
Specificatie: TUNING !!!
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 21
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Argint-electroda mijlocie
Cod motor: AAK,ACM
An fabricatie pana la: 08/1995
An fabricatie de la: 08/1985
Producator: BRISK
Coduri OE:
Specificatie: TUNING !!!
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 21
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Argint-electroda mijlocie
Cod motor: AAK,ACM
An fabricatie pana la: 08/1995
An fabricatie de la: 08/1985
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 E 1986-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 1986-1988 113CP (83 KW) 1847cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 quattro 1986-1990 113CP (83 KW) 1847cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 1.6 E 1993-1994 101CP (74 KW) 1595cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1984cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 1992-1996 90CP (66 KW) 1984cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.0 KAT 1989-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1992 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 1993-1999 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.8 1993-1998 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1988-1992 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 KAT 1989-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,
RENAULT 19 II (B/C53_) 1.8 (B/C538) 1992-1994 110CP (81 KW) 1794cmc,
RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 1.8 (B56A/B) 1993-2001 90CP (66 KW) 1794cmc,
RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 2.0 (B56C/H/N) 1993-2001 113CP (83 KW) 1998cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 1.6 E 1993-1996 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 E quattro 1986-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.8 (L538) 1992-1994 110CP (81 KW) 1794cmc,
RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 1.8 (B56Z) 1995-2001 94CP (69 KW) 1794cmc,
RENAULT LAGUNA I Grandtour (K56_) 1.8 (K56Z) 1995-2001 94CP (69 KW) 1794cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.8 1997-2001 90CP (66 KW) 1781cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.7 (B/C574) 1991-1993 92CP (68 KW) 1721cmc,
RENAULT 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 1991-1992 95CP (70 KW) 1721cmc,
RENAULT 19 I Chamade (L53_) 1.7 (L53F) 1988-1992 107CP (79 KW) 1721cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1991-1994 78CP (57 KW) 1272cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1990-1991 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1985 105CP (77 KW) 1781cmc,
RENAULT 19 I (B/C53_) 1.7 1989-1992 107CP (79 KW) 1721cmc,
RENAULT 19 I Chamade (L53_) 1.7 (L533) 1988-1992 92CP (68 KW) 1721cmc,
RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.7 (L533) 1993-1995 92CP (68 KW) 1721cmc,
RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 1.8 1995-1998 95CP (70 KW) 1794cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.