Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii BRISK 3028


Cod: 3028
Producator: BRISK
Coduri OE:
Specificatie: TUNING !!!
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 21
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Argint-electroda mijlocie

Cod motor: AAK,ACM
An fabricatie pana la: 08/1995
An fabricatie de la: 08/1985

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 E 1986-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 1986-1988 113CP (83 KW) 1847cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 quattro 1986-1990 113CP (83 KW) 1847cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 1.6 E 1993-1994 101CP (74 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1984cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 1992-1996 90CP (66 KW) 1984cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.0 KAT 1989-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1992 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 1993-1999 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.8 1993-1998 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1988-1992 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 KAT 1989-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,

RENAULT 19 II (B/C53_) 1.8 (B/C538) 1992-1994 110CP (81 KW) 1794cmc,

RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 1.8 (B56A/B) 1993-2001 90CP (66 KW) 1794cmc,

RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 2.0 (B56C/H/N) 1993-2001 113CP (83 KW) 1998cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 1.6 E 1993-1996 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 E quattro 1986-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.8 (L538) 1992-1994 110CP (81 KW) 1794cmc,

RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 1.8 (B56Z) 1995-2001 94CP (69 KW) 1794cmc,

RENAULT LAGUNA I Grandtour (K56_) 1.8 (K56Z) 1995-2001 94CP (69 KW) 1794cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.8 1997-2001 90CP (66 KW) 1781cmc,

RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.7 (B/C574) 1991-1993 92CP (68 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 1991-1992 95CP (70 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 I Chamade (L53_) 1.7 (L53F) 1988-1992 107CP (79 KW) 1721cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1991-1994 78CP (57 KW) 1272cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1990-1991 102CP (75 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1985 105CP (77 KW) 1781cmc,

RENAULT 19 I (B/C53_) 1.7 1989-1992 107CP (79 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 I Chamade (L53_) 1.7 (L533) 1988-1992 92CP (68 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.7 (L533) 1993-1995 92CP (68 KW) 1721cmc,

RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 1.8 1995-1998 95CP (70 KW) 1794cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3