ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BRISK 1458 pentru VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3
Cod: 1458
Producator: BRISK
Coduri OE:
Tip combustibil: Gaz lichefiat (PGL)
Tip combustibil: CNG
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 21
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Numar poli: 1
Bujie: Argint-electroda mijlocie
Cod motor: AR 062.12
An fabricatie pana la: 05/1998
Producator: BRISK
Coduri OE:
Tip combustibil: Gaz lichefiat (PGL)
Tip combustibil: CNG
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 21
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Numar poli: 1
Bujie: Argint-electroda mijlocie
Cod motor: AR 062.12
An fabricatie pana la: 05/1998
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 (116.36 E) 1985 128CP (94 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO ALFASUD Sprint (902_) 1.4 1979-1989 85CP (63 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO ALFASUD Sprint (902_) 1.7 i.e. 1987-1989 105CP (77 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO ALFASUD Sprint (902_) 1.5 1983-1987 105CP (77 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.3 (905.A1A, 905.A1C, 905.A1D, 905.A1F, 905.A1H) 1984-1989 86CP (63 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 QV (905.A2N, 905.A2V) 1984-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.7 i.e. (905.A3D) 1988-1989 105CP (77 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.6 (162.B2B, 162.B2C) KAT 1989-1992 110CP (81 KW) 1567cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.6 (162.B2B, 162.B2C) 1985-1989 110CP (81 KW) 1567cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1A, 162.B1B) 1985-1989 116CP (85 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1L, 162.B1F) 1988-1992 120CP (88 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1H) 1989-1992 122CP (90 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.0 (162.BA) 1985-1988 128CP (94 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.5 V6 (167.A1) 1992-1996 165CP (121 KW) 2492cmc,
ALFA ROMEO ARNA (920_) 1.2 (920.AB, 920.AC) 1985-1986 68CP (50 KW) 1186cmc,
ALFA ROMEO ARNA (920_) 1.3 TI (920.A1B) 1983-1986 86CP (63 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) 1300 Junior (105) 1966-1977 87CP (64 KW) 1290cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) 1600 (105) 1963-1966 102CP (75 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) 1600 (105) 1966-1968 109CP (80 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) A 1600 (105) 1965-1970 113CP (83 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) 1600 (115) 1972-1977 103CP (76 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) 1600 (115) 1971-1977 109CP (80 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) V 1750 (105) 1967-1972 113CP (83 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (105_) 1300 1968-1977 87CP (64 KW) 1290cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (105_) 1600 1966-1968 109CP (80 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1976-1990 103CP (76 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2F) 1985-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2M, 905.A2T) 1986-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,
AUDI 200 (43) 2.1 5T 1979-1982 170CP (125 KW) 2144cmc,
AUDI COUPE (81, 85) 1.9 1980-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 GLI 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW PASSAT (32B) 1.9 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.6 1976-1980 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1980-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.9 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1979-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 (905.A2G) 1983-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,
ABARTH RITMO (138A) 130 TC 2.0 1983-1987 130CP (96 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) 1995-1998 202CP (148 KW) 1996cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.9 CD-5S 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2A) 1984-1989 95CP (70 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 1983-1993 95CP (70 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO RZ 3.0 V6 Zagato 1992-1994 207CP (152 KW) 2959cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 Turbo 1990-1992 207CP (152 KW) 1995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.