ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BRISK 1402(2240153J15)
Cod: 1402
Producator: BRISK
Coduri OE: 2240153J15, 2240153J65, 2240153V15, 55182623, 5958780, 5958798, 9091901151, 9091901152, 9091901205, 9091901206, 9136276, 99906910X9028, 99906910X9032, RH13998
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 90000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 16
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Numar poli: 1
Bujie: Electrod mijlociu-Platina
Cod motor: ABA, ADC
An fabricatie pana la: 12/2003
An fabricatie de la: 03/2000
Producator: BRISK
Coduri OE: 2240153J15, 2240153J65, 2240153V15, 55182623, 5958780, 5958798, 9091901151, 9091901152, 9091901205, 9091901206, 9136276, 99906910X9028, 99906910X9032, RH13998
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 90000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 16
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Numar poli: 1
Bujie: Electrod mijlociu-Platina
Cod motor: ABA, ADC
An fabricatie pana la: 12/2003
An fabricatie de la: 03/2000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
VW GOLF III (1H1) 2.0 1991-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,
TOYOTA CELICA Coupe (ST16_, AT16_) 2.0 Turbo 4WD 1988-1989 185CP (136 KW) 1998cmc,
BMW 8 (E31) 850 CSi 1993-1996 380CP (280 KW) 5576cmc,
SAAB 900 II Coupe 2.0 i 1993-1994 133CP (98 KW) 1985cmc,
SAAB 900 II 2.0 i 1994-1998 131CP (96 KW) 1985cmc,
SAAB 900 II Cabriolet 2.0 i 1993-1998 131CP (96 KW) 1985cmc,
SAAB 900 II Coupe 2.0 i 1994-1998 131CP (96 KW) 1985cmc,
AUDI A8 (4D2, 4D8) 2.8 1995-1996 163CP (120 KW) 2771cmc,
AUDI A8 (4D2, 4D8) 2.8 quattro 1995-1996 163CP (120 KW) 2771cmc,
SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 i 1998-2002 131CP (96 KW) 1985cmc,
SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 i 1998-2003 131CP (96 KW) 1985cmc,
MITSUBISHI GALANT VI combi (EA_) 2.4 GDI (EA3W) 1999-2003 150CP (110 KW) 2351cmc,
TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.7 (RCH13_, RCH23_) 1998-2006 143CP (105 KW) 2694cmc,
TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.7 4WD (RCH19_) 1998-2006 143CP (105 KW) 2694cmc,
MITSUBISHI PAJERO PININ (H6_W, H7_W) 2.0 GDI (H67W, H77W) 2000-2007 129CP (95 KW) 1999cmc,
MITSUBISHI GALANT VI combi (EA_) 2.4 GDI (EA3W) 2000-2003 144CP (106 KW) 2351cmc,
SAAB 900 II 2.0 i 1993-1994 133CP (98 KW) 1985cmc,
ALFA ROMEO 159 (939_) 1.9 JTS 2005-2011 160CP (118 KW) 1859cmc,
ALFA ROMEO 159 (939_) 2.2 JTS 2005-2011 185CP (136 KW) 2198cmc,
ALFA ROMEO BRERA (939_) 2.2 JTS 2006-2010 185CP (136 KW) 2198cmc,
ALFA ROMEO 159 Sportwagon (939_) 1.9 JTS 2006-2011 160CP (118 KW) 1859cmc,
ALFA ROMEO 159 Sportwagon (939_) 2.2 JTS 2006-2011 185CP (136 KW) 2198cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (939_) 2.2 JTS 2006-2010 185CP (136 KW) 2198cmc,
MITSUBISHI ECLIPSE IV (DK_A) 2.4 GS 2005-2011 163CP (120 KW) 2378cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.