ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BRISK 1384(101000003AA)
Cod: 1384
Producator: BRISK
Coduri OE: 101000003AA, 101000004AA, 101000017AA, 101000028AA, 101000033AB, 101000041AE, 101000051AB, 12127650676, 12127653771, 12127671302, 22401Y9017, 22401Y9067, 46475164, 5962K3, 7700260637, 7GBYSR4, 96097486, MD314766
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 60000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 16
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Numar poli: 3
Material: Cupru/Nichel
Cod motor: ACE
An fabricatie pana la: 09/1999
Producator: BRISK
Coduri OE: 101000003AA, 101000004AA, 101000017AA, 101000028AA, 101000033AB, 101000041AE, 101000051AB, 12127650676, 12127653771, 12127671302, 22401Y9017, 22401Y9067, 46475164, 5962K3, 7700260637, 7GBYSR4, 96097486, MD314766
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 60000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 16
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Numar poli: 3
Material: Cupru/Nichel
Cod motor: ACE
An fabricatie pana la: 09/1999
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E 16V 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 E 16V 1993-1996 140CP (103 KW) 1984cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V 1986-1990 139CP (102 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V 1987-1989 140CP (102 KW) 1781cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 16V 1985-1989 139CP (102 KW) 1781cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.0 (B48R/Y) 1990-1992 135CP (99 KW) 1995cmc,
RENAULT SAFRANE I (B54_) 3.0 Biturbo 4x4 (B545) 1993-1996 262CP (193 KW) 2963cmc,
CITROEN XM (Y3) 3.0 V6 24V 1990-1994 200CP (147 KW) 2963cmc,
FIAT UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. 1987 99CP (73 KW) 1301cmc,
FIAT UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. 1985-1989 105CP (77 KW) 1301cmc,
FIAT UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. 1989-1993 112CP (82 KW) 1372cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.8 16V 1991-1999 133CP (98 KW) 1781cmc,
FIAT PUNTO (176_) 1.4 GT Turbo 1994-1996 133CP (98 KW) 1372cmc,
AUDI A6 (4A, C4) 2.0 16V 1994-1997 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.0 16V 1994-1997 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI A6 (4A, C4) 2.0 16V quattro 1994-1997 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.0 16V quattro 1994-1997 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI CABRIOLET (8G7, B4) 2.0 16V 1995-1996 140CP (103 KW) 1984cmc,
CITROEN JUMPY (U6U) 1.6 1995-prezent 79CP (58 KW) 1581cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 S16 1996-2001 163CP (120 KW) 1998cmc,
VW CORRADO (53I) 1.8 16V 1989-1992 136CP (100 KW) 1781cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 E 16V quattro 1992-1995 140CP (103 KW) 1984cmc,
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 16V 1988-1989 136CP (100 KW) 1781cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 16V 1988-1989 136CP (100 KW) 1781cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.0 (L48R) 1990-1994 135CP (99 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.0 (K48R) 1990-1994 135CP (99 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.0 4x4 (L48R) 1989-1994 135CP (99 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.0 4x4 (B48R/Y) 1990-1992 135CP (99 KW) 1995cmc,
FIAT PUNTO (176_) 1.4 GT Turbo 1996-1999 131CP (96 KW) 1372cmc,
AUDI COUPE (89, 8B) 2.0 16 V 1992 137CP (101 KW) 1984cmc,
AUDI 100 (4A, C4) 2.0 E 16V 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI 100 (4A, C4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI COUPE (89, 8B) 2.0 20 V quattro 1989-1991 160CP (118 KW) 1994cmc,
AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 20 V 1989-1991 160CP (118 KW) 1994cmc,
FIAT UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. 1989-1996 118CP (87 KW) 1372cmc,
CITROEN JUMPY caroserie (BS_, BT_, BY_, BZ_) 1.6 i 1995-prezent 79CP (58 KW) 1581cmc,
AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 20 V quattro 1988-1991 160CP (118 KW) 1994cmc,
AUDI COUPE (89, 8B) 2.0 20 V 1989-1991 160CP (118 KW) 1994cmc,
AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.0 E 16V 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.