ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BRISK 1358(0031591603)
Cod: 1358
Producator: BRISK
Coduri OE: 0031591603, 0031593103, 2240110F16, 2240119V16, 596200, 5962F7, 5962F8, 5962JO, 5962X5, 5962X8, 7700743137, A0031591603, A0031593103, BBC057010
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 16
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,75
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Numar poli: 1
Material: Cupru/Nichel
Cod motor: AR 67.103, AR 67.105
An fabricatie pana la: 08/1992
An fabricatie de la: 09/1987
Producator: BRISK
Coduri OE: 0031591603, 0031593103, 2240110F16, 2240119V16, 596200, 5962F7, 5962F8, 5962JO, 5962X5, 5962X8, 7700743137, A0031591603, A0031593103, BBC057010
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 30000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 16
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,75
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Numar poli: 1
Material: Cupru/Nichel
Cod motor: AR 67.103, AR 67.105
An fabricatie pana la: 08/1992
An fabricatie de la: 09/1987
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4D, 167.A4H) 1993-1996 115CP (85 KW) 1748cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.8 T.S. 1992-1997 105CP (77 KW) 1756cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.8 T.S. Sport (167.A4A, 167.A4C, 167.A4E) 1992-1996 127CP (93 KW) 1773cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 T.S. (167.A2A) 1992-1995 141CP (104 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 T.S. (167.A2) 1992-1993 144CP (106 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 T.S. (164.A2C, 164.A2L) 1987-1992 143CP (105 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 T.S. (164.A2H) 1987-1990 148CP (109 KW) 1995cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 14 1986-1988 60CP (44 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1987-1993 72CP (53 KW) 1580cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1988-1994 72CP (53 KW) 1580cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.1 1984-1996 48CP (35 KW) 1124cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.4 1987-1996 67CP (49 KW) 1360cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.1 i 1988-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.4 i 1991-1996 75CP (55 KW) 1360cmc,
SKODA FAVORIT (781) 1.3 136 (781) 1990-1994 61CP (45 KW) 1289cmc,
SKODA FAVORIT Forman (785) 1.3 (136) 1991-1995 61CP (45 KW) 1289cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) C 200 (202.020) 1994-2000 136CP (100 KW) 1998cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.4 E 1987-1996 60CP (44 KW) 1360cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.7 T.S. 1993-1996 113CP (83 KW) 1748cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 1987-1998 138CP (102 KW) 1962cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1987-1993 79CP (58 KW) 1580cmc,
MERCEDES-BENZ CLK (C208) 230 Kompressor (208.347) 1997-2000 193CP (142 KW) 2295cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1988-1994 75CP (55 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1988-1993 75CP (55 KW) 1580cmc,
MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A208) 230 Kompressor (208.447) 1998-2000 193CP (142 KW) 2295cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.6 24V Lotus 1990-1992 377CP (277 KW) 3638cmc,
CITROEN BX (XB-_) 15 1987-1992 80CP (59 KW) 1580cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 15 1987-1992 80CP (59 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 105CP (77 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.2 1987-1990 64CP (47 KW) 1204cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.3 1987-1988 64CP (47 KW) 1294cmc,
CITROEN ZX (N2) 1.9 1991-1993 131CP (96 KW) 1905cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 1987-1992 143CP (105 KW) 1995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.