ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj AP Automotive Prod. KT9503
Cod: KT9503
Producator: AP Automotive Prod.
Coduri OE:
Numar dinti: 26
Diametru [mm]: 200
Cod motor: F7P
An fabricatie pana la: 10/1995
An fabricatie de la: 03/1991
Pana la numar serie sasiu: 567599
Producator: AP Automotive Prod.
Coduri OE:
Numar dinti: 26
Diametru [mm]: 200
Cod motor: F7P
An fabricatie pana la: 10/1995
An fabricatie de la: 03/1991
Pana la numar serie sasiu: 567599
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.4 Turbo (C405) 1985-1990 120CP (88 KW) 1397cmc,
RENAULT 19 II (B/C53_) 1.8 16V (B/C53D) 1992-1995 135CP (99 KW) 1764cmc,
RENAULT 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V (L53D) 1989-1992 135CP (99 KW) 1764cmc,
RENAULT 19 I (B/C53_) 1.8 16V (B/C53D) 1989-1992 135CP (99 KW) 1764cmc,
RENAULT 19 II Cabriolet (D53_, 853_) 1.8 16V (D53D) 1992-1996 135CP (99 KW) 1764cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 16V (C57D) 1991-1996 135CP (99 KW) 1764cmc,
VOLVO 480 E 1.7 1987-1989 95CP (70 KW) 1721cmc,
VOLVO 480 E 1.7 1986-1988 109CP (80 KW) 1721cmc,
VOLVO 480 E 1.7 Turbo 1987-1996 120CP (88 KW) 1721cmc,
VOLVO 480 E 1.7 1989-1996 102CP (75 KW) 1721cmc,
VOLVO 480 E 1.7 Turbo 1991-1996 122CP (90 KW) 1721cmc,
VOLVO 440 K (445) 1.7 1988-1989 95CP (70 KW) 1721cmc,
VOLVO 440 K (445) 1.7 1988-1996 106CP (78 KW) 1721cmc,
VOLVO 440 K (445) 1.7 Turbo 1988-1996 120CP (88 KW) 1721cmc,
VOLVO 440 K (445) 1.7 1989-1996 102CP (75 KW) 1721cmc,
VOLVO 440 K (445) 1.8 1991-1996 90CP (66 KW) 1794cmc,
VOLVO 460 L (464) 1.7 Turbo 1989-1996 120CP (88 KW) 1721cmc,
VOLVO 460 L (464) 1.7 1989-1992 102CP (75 KW) 1721cmc,
VOLVO 460 L (464) 1.8 1991-1996 90CP (66 KW) 1794cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 Rsi (B/C57H) 1995-1998 107CP (79 KW) 1783cmc,
RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.8 16V (L53D) 1992-1995 135CP (99 KW) 1764cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 Rsi (B/C579) 1993-1995 109CP (80 KW) 1794cmc,
VOLVO 480 E 1.7 1986-1989 106CP (78 KW) 1721cmc,
VOLVO 440 K (445) 1.6 1988-1996 83CP (61 KW) 1596cmc,
VOLVO 460 L (464) 1.6 1992-1996 83CP (61 KW) 1596cmc,
VOLVO 460 L (464) 1.7 Turbo 1991-1996 122CP (90 KW) 1721cmc,
VOLVO 440 K (445) 1.7 Turbo 1991-1996 122CP (90 KW) 1721cmc,
VOLVO 460 L (464) 1.7 1989-1992 109CP (80 KW) 1721cmc,
RENAULT 19 I Cabriolet (D53_) 1.8 16V (D53D) 1991-1992 137CP (101 KW) 1764cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.