ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj AP Automotive Prod. KT7512 pentru RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.5 dCi (B/C2J)
Cod: KT7512
Producator: AP Automotive Prod.
Coduri OE:
Numar dinti: 18
Diametru [mm]: 228
Cod motor: 6FZ
An fabricatie pana la: 04/2004
Pana la nr. RICAMBI: 10416
Producator: AP Automotive Prod.
Coduri OE:
Numar dinti: 18
Diametru [mm]: 228
Cod motor: 6FZ
An fabricatie pana la: 04/2004
Pana la nr. RICAMBI: 10416
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V 2000-prezent 115CP (85 KW) 1749cmc,
CITROEN EVASION (22, U6) 2.0 16V 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V 2000-2004 116CP (85 KW) 1749cmc,
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V 2000-2004 116CP (85 KW) 1749cmc,
CITROEN C5 I (DC_) 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) 2001-2004 115CP (85 KW) 1749cmc,
CITROEN C5 I (DC_) 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) 2001-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 I Break (DE_) 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) 2001-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 I Break (DE_) 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE) 2001-2004 115CP (85 KW) 1749cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 1.8 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 1.8 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,
CITROEN C5 II (RC_) 1.8 16V (RC6FZB) 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,
CITROEN C5 II Break (RE_) 1.8 16V (RE6FZB) 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.