ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii WEEN 122-1488(224015M015) pentru FORD TRANSIT caroserie 2.2 TDCi
Cod: 122-1488
Producator: WEEN
Coduri OE: 224015M015, 224018H314, 596081
Dimensiune filet: M14x1,25
Deschidere cheie: 16
Lungime filet [mm]: 26,5
pozitia scanteii (mm): 3,5
fisa bujie aprindere: cu scaun etansare plat
fisa bujie aprindere: deparazitare interferenta 5 kOhm
fisa bujie aprindere: Electrod mijlociu-Platina
fisa bujie aprindere: 1-Electrod masa
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
fisa bujie aprindere: Conexiune-SAE insurubabil
Cod motor: XFX (ES9J4S)
An fabricatie pana la: 09/2007
An fabricatie de la: 03/2005
Producator: WEEN
Coduri OE: 224015M015, 224018H314, 596081
Dimensiune filet: M14x1,25
Deschidere cheie: 16
Lungime filet [mm]: 26,5
pozitia scanteii (mm): 3,5
fisa bujie aprindere: cu scaun etansare plat
fisa bujie aprindere: deparazitare interferenta 5 kOhm
fisa bujie aprindere: Electrod mijlociu-Platina
fisa bujie aprindere: 1-Electrod masa
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
fisa bujie aprindere: Conexiune-SAE insurubabil
Cod motor: XFX (ES9J4S)
An fabricatie pana la: 09/2007
An fabricatie de la: 03/2005
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 3.0 V6 24V 2000-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 3.0 V6 2000-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 V6 2000-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,
PEUGEOT 406 Coupe (8C) 3.0 V6 2000-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 3.0 V6 24V (BG01, BG02, BG0D, BG0Y) 2001-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,
RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 3.0 V6 24V (KG0D) 2001-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,
NISSAN PATHFINDER II (R50) 3.5 V6 4WD 2000-2004 220CP (162 KW) 3498cmc,
CITROEN C5 I (DC_) 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF) 2001-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,
CITROEN C5 I Break (DE_) 3.0 V6 (DEXFXC, DEXFXF) 2001-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,
RENAULT AVANTIME (DE0_) 3.0 V6 (DE04, DE0T) 2001-2003 207CP (152 KW) 2946cmc,
RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 3.5 V6 (BJ0R, BJ0V, BJ0U) 2002-prezent 241CP (177 KW) 3498cmc,
PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 3.0 V6 2002-prezent 204CP (150 KW) 2946cmc,
CITROEN C8 (EA_, EB_) 3.0 V6 2002-prezent 204CP (150 KW) 2946cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 3.0 V6 2002-2010 204CP (150 KW) 2946cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 3.5 V6 (JK00, JK0F, JK0P, JK0S, JK0W) 2002-prezent 241CP (177 KW) 3498cmc,
NISSAN 350 Z (Z33) 3.5 2003-prezent 280CP (206 KW) 3498cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 3.0 2004-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 3.0 2004-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,
NISSAN 350 Z Roadster (Z33) 3.5 2005-prezent 280CP (206 KW) 3498cmc,
NISSAN MURANO (Z50) 3.5 4x4 2003-prezent 234CP (172 KW) 3498cmc,
CITROEN C5 II (RC_) 3.0 V6 (RCXFUF) 2004-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,
CITROEN C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) 2004-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,
CITROEN C6 (TD_) 3.0 V6 2005-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,
PEUGEOT 407 Coupe (6C_) 3.0 V6 2005-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 3.0 V6 24V 2004-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,
NISSAN 350 Z (Z33) 3.5 2002-prezent 301CP (221 KW) 3498cmc,
NISSAN 350 Z Roadster (Z33) 3.5 2006-prezent 301CP (221 KW) 3498cmc,
NISSAN MAXIMA QX (A33) 3.5 2001-2003 256CP (188 KW) 3498cmc,
CITROEN C5 III (RD_) 3.0 V6 2008-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,
CITROEN C5 III Break(RW_) 3.0 V6 2008-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,
NISSAN MAXIMA QX (A33) 3.5 2003 258CP (190 KW) 3498cmc,
RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 3.5 (BJ01) 2004-prezent 231CP (170 KW) 3498cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.