ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator ALANKO 720122(6204229)
Cod: 720122
Producator: ALANKO
Coduri OE: 6204229, 6204286, 77364723, 93192215, 93192282
Numar nervuri: 6
Fulie curea -? [mm]: 50,9
Adâncime (mm): 17
Producator: ALANKO
Coduri OE: 6204229, 6204286, 77364723, 93192215, 93192282
Numar nervuri: 6
Fulie curea -? [mm]: 50,9
Adâncime (mm): 17
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
OPEL AGILA (A) (H00) 1.3 CDTI 2003-2007 70CP (51 KW) 1248cmc,
OPEL CORSA C (F08, F68) 1.3 CDTI 2003-2009 70CP (51 KW) 1248cmc,
VAUXHALL CORSA Mk II (C) (W5L, F08) 1.3 CDTI 16V 2000-2006 70CP (52 KW) 1248cmc,
VAUXHALL CORSAVAN Mk II (C) 1.3 CDTI 16V 2004-2006 70CP (52 KW) 1248cmc,
OPEL TIGRA TwinTop 1.4 2004-prezent 90CP (66 KW) 1364cmc,
VAUXHALL TIGRA TwinTop 1.4 2004-2009 90CP (66 KW) 1364cmc,
OPEL TIGRA TwinTop 1.3 CDTI 2004-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,
OPEL COMBO Tour 1.3 CDTI 16V 2004-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,
VAUXHALL TIGRA TwinTop 1.3 CDTI 2004-2009 69CP (51 KW) 1248cmc,
OPEL ASTRA H (L48) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk V (H) hatchback 1.3 CDTI 2004-2009 90CP (66 KW) 1248cmc,
OPEL ASTRA H combi (L35) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk V (H) combi 1.3 CDTI 2004-2009 90CP (66 KW) 1248cmc,
OPEL CORSA C caroserie (F08, W5L) 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,
OPEL COMBO caroserie/combi 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
OPEL MERIVA 1.3 CDTI 2003-2010 75CP (55 KW) 1248cmc,
OPEL COMBO caroserie/combi 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
OPEL COMBO Tour 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
OPEL CORSA D 1.3 CDTI 2006-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
OPEL CORSA D 1.3 CDTI 2006-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
VAUXHALL MERIVA Mk I (A) 1.3 CDTI 2003-2009 75CP (55 KW) 1248cmc,
OPEL MERIVA 1.3 CDTI 2005-2010 69CP (51 KW) 1248cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 1.3 JTDM 2008-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
FIAT PUNTO EVO (199_) 1.3 D Multijet 2009-2012 95CP (70 KW) 1248cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 1.3 JTDM 2009-prezent 95CP (70 KW) 1248cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.