Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Fulie, alternator ALANKO 720117(1204392) pentru ALFA ROMEO 156 (932_) 2.0 16V T.SPARK (932A21__)


 imagine 2
Cod: 720117
Producator: ALANKO
Coduri OE: 1204392, 1204517, 3177185E00000, 437504, 55186280, 77362721, 93178273, 93192631
Diametru [mm]: 55,5
Numar nervuri: 6
Adâncime (mm): 17


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

FIAT PUNTO (188_) 1.3 JTD 16V 2003-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,

LANCIA YPSILON (843_) 1.2 2003-2011 60CP (44 KW) 1242cmc,

LANCIA YPSILON (843_) 1.3 JTD 2003-2011 70CP (51 KW) 1248cmc,

OPEL AGILA (A) (H00) 1.3 CDTI 2003-2007 70CP (51 KW) 1248cmc,

FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 2003-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,

OPEL CORSA C (F08, F68) 1.3 CDTI 2003-2009 70CP (51 KW) 1248cmc,

SUZUKI IGNIS II 1.3 DDiS 2003-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,

SUZUKI WAGON R+ (MM) 1.3 DDiS 2003-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,

FIAT IDEA (350_) 1.3 JTD 2004-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,

FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 4x4 2004-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,

FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.3 JTD 16V 2004-2006 70CP (51 KW) 1248cmc,

LANCIA MUSA (350_) 1.3 D Multijet 2004-2012 70CP (51 KW) 1248cmc,

OPEL TIGRA TwinTop 1.3 CDTI 2004-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,

OPEL COMBO Tour 1.3 CDTI 16V 2004-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,

FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet 2005-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,

OPEL ASTRA H (L48) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,

OPEL ASTRA H combi (L35) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,

OPEL CORSA C caroserie (F08, W5L) 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,

OPEL COMBO caroserie/combi 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,

SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS 2005-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,

FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,

OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,

OPEL MERIVA 1.3 CDTI 2003-2010 75CP (55 KW) 1248cmc,

OPEL COMBO caroserie/combi 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,

OPEL COMBO Tour 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,

FIAT DOBLO Gro 1.3 D Multijet 2005-prezent 84CP (62 KW) 1248cmc,

FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.3 D Multijet 2005-2010 75CP (55 KW) 1248cmc,

OPEL CORSA D 1.3 CDTI 2006-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,

OPEL CORSA D 1.3 CDTI 2006-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,

FIAT STRADA Pick-up (178_) 1.3 D Multijet 2006-prezent 85CP (62 KW) 1248cmc,

LANCIA YPSILON (843_) 1.3 D Multijet 2006-2011 75CP (55 KW) 1248cmc,

FIAT IDEA (350_) 1.3 D Multijet 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,

LANCIA YPSILON (843_) 1.3 D Multijet 2006-2011 90CP (66 KW) 1248cmc,

FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 2006-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,

OPEL MERIVA 1.3 CDTI 2005-2010 69CP (51 KW) 1248cmc,

FIAT 500 (312_) 1.3 D Multijet 2007-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,

FIAT LINEA (323_) 1.3 D Multijet 2007-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,

LANCIA MUSA (350_) 1.3 D Multijet 2006-2012 90CP (66 KW) 1248cmc,

SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS 2005-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,

FIAT FIORINO caroserie/combi (225_) 1.3 D Multijet 2007-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,

LANCIA YPSILON (843_) 1.3 D Multijet 2007-2011 105CP (77 KW) 1248cmc,

SUZUKI SPLASH 1.3 CDTI 2008-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3