ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator ALANKO 720084
Cod: 720084
Producator: ALANKO
Coduri OE:
Producator: ALANKO
Coduri OE:
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.6 16V (BB01, BB0H, BB0T, BB14, BB1D, BB1R, BB2KL...) 1998-prezent 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT LAGUNA I Grandtour (K56_) 1.6 16V (K568) 1997-2001 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 1.6 16V (B568, B561) 1997-2001 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1.9 dTi (KA0N) 1999-2001 98CP (72 KW) 1870cmc,
RENAULT MEGANE Scenic (JA0/1_) 1.6 16V (JA0B, JA04, JA11) 1998-1999 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1.4 16V (KA0D, KA1H, KA0W, KA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1.6 16V (KA0B, KA04, KA11) 1999-2003 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1.6 16V (BA11, BA04, BA0B, BA1J) 1999-2003 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT MEGANE I Coach (DA0/1_) 1.4 16V (DA0D, DA1H, DA0W, DA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1.4 16V (BA0D, BA1H, BA0W, BA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.4 16V (LA0D, LA1H, lA0W, LA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 1.6 16V (EA0B, EA04, EA11) 1999-2003 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT SC 1.4 16V (JA0D, JA1H, JA0W, JA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 1.4 16V (EA0D, EA1H, EA0W, EA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.4 16V (B/CB0L) 1999-2004 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.4 16V (B/CB0P) 2000-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,
RENAULT LOGAN I (LS_) 1.4 2004-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,
RENAULT LOGAN I (LS_) 1.6 2004-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.