ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator ALANKO 720066(1204392)
Cod: 720066
Producator: ALANKO
Coduri OE: 1204392, 77362721
Numar nervuri: 6
Fulie curea -? [mm]: 58,8
Producator: ALANKO
Coduri OE: 1204392, 77362721
Numar nervuri: 6
Fulie curea -? [mm]: 58,8
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
FIAT PUNTO (188_) 1.3 JTD 16V 2003-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
LANCIA YPSILON (843_) 1.2 2003-2011 60CP (44 KW) 1242cmc,
LANCIA YPSILON (843_) 1.3 JTD 2003-2011 70CP (51 KW) 1248cmc,
OPEL AGILA (A) (H00) 1.3 CDTI 2003-2007 70CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 2003-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
OPEL CORSA C (F08, F68) 1.3 CDTI 2003-2009 70CP (51 KW) 1248cmc,
SUZUKI IGNIS II 1.3 DDiS 2003-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
SUZUKI WAGON R+ (MM) 1.3 DDiS 2003-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT IDEA (350_) 1.3 JTD 2004-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 4x4 2004-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.3 JTD 16V 2004-2006 70CP (51 KW) 1248cmc,
LANCIA MUSA (350_) 1.3 D Multijet 2004-2012 70CP (51 KW) 1248cmc,
OPEL COMBO Tour 1.3 CDTI 16V 2004-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet 2005-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
OPEL ASTRA H (L48) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
OPEL ASTRA H combi (L35) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
OPEL CORSA C caroserie (F08, W5L) 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,
OPEL COMBO caroserie/combi 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,
SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS 2005-prezent 69CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.3 CDTI 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
OPEL MERIVA 1.3 CDTI 2003-2010 75CP (55 KW) 1248cmc,
OPEL COMBO caroserie/combi 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
OPEL COMBO Tour 1.3 CDTI 16V 2005-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
FIAT DOBLO Gro 1.3 D Multijet 2005-prezent 84CP (62 KW) 1248cmc,
FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.3 D Multijet 2005-2010 75CP (55 KW) 1248cmc,
OPEL CORSA D 1.3 CDTI 2006-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
OPEL CORSA D 1.3 CDTI 2006-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
FIAT STRADA Pick-up (178_) 1.3 D Multijet 2006-prezent 85CP (62 KW) 1248cmc,
LANCIA YPSILON (843_) 1.3 D Multijet 2006-2011 75CP (55 KW) 1248cmc,
FIAT IDEA (350_) 1.3 D Multijet 2005-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
LANCIA YPSILON (843_) 1.3 D Multijet 2006-2011 90CP (66 KW) 1248cmc,
OPEL MERIVA 1.3 CDTI 2005-2010 69CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT 500 (312_) 1.3 D Multijet 2007-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
FIAT LINEA (323_) 1.3 D Multijet 2007-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.