ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator ALANKO 720063(77363468) pentru MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (L03_P) 2.5 D (L039P)
Cod: 720063
Producator: ALANKO
Coduri OE: 77363468
Numar nervuri: 6
Fulie curea -? [mm]: 59
Adâncime (mm): 17
Producator: ALANKO
Coduri OE: 77363468
Numar nervuri: 6
Fulie curea -? [mm]: 59
Adâncime (mm): 17
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 HDI 2000-prezent 133CP (98 KW) 2179cmc,
CITROEN BERLINGO (MF) 2.0 HDI 90 (MFRHY) 1999-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO Combinato (220_) 2.0 JTD 1999-2006 109CP (80 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO caroserie (220_) 2.0 JTD 1999-2006 94CP (69 KW) 1997cmc,
FIAT DUCATO caroserie (244_) 2.0 JTD 2002-prezent 84CP (62 KW) 1997cmc,
FIAT DUCATO Bus (244_) 2.0 JTD 2002-prezent 84CP (62 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.0 HDi 2002-prezent 107CP (79 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.2 HDi 2002-prezent 128CP (94 KW) 2179cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (244_) 2.0 JTD 2002-2006 84CP (62 KW) 1997cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.0 JTD (179AXB1A) 2002-2010 109CP (80 KW) 1997cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.2 JTD (179AXC1A) 2002-2010 128CP (94 KW) 2179cmc,
FIAT ULYSSE (179_) 2.0 JTD 2002-2006 109CP (80 KW) 1997cmc,
FIAT ULYSSE (179_) 2.2 JTD 2002-2006 128CP (94 KW) 2179cmc,
FIAT ULYSSE (179_) 2.0 JTD 2003-2006 107CP (79 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO caroserie (220_) 2.0 JTD 2002-2006 109CP (80 KW) 1997cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.0 JTD 2003-2010 107CP (79 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi 135 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 HDi 135 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 HDI 2005-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 2.2 HDi 170 2006-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2 HDi 170 2006-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.0 JTD 2006-2010 120CP (88 KW) 1997cmc,
CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.0 HDi 135 2006-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 2.0 HDi 138 2007-2013 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.0 HDI 2006-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C6 (TD_) 2.2 HDi 2006-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
FIAT SCUDO Combinato (220_) 2.0 JTD 2004-2006 94CP (69 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY (X__) 2.0 HDi 120 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY (X__) 2.0 HDi 140 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY caroserie (X__) 2.0 HDi 120 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY caroserie (X__) 2.0 HDi 140 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT Tepee (VF3V_) 2.0 HDi 120 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT Tepee (VF3V_) 2.0 HDi 140 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT caroserie (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 120 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT caroserie (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT platou/sasiu 2.0 HDi 120 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT platou/sasiu 2.0 HDi 140 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO caroserie (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO platou/sasiu (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO caroserie (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO platou/sasiu (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.0 HDi 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 2.0 HDi 138 2006-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.0 D Multijet 2006-2010 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT ULYSSE (179_) 2.0 D Multijet 2006-2011 120CP (88 KW) 1997cmc,
FIAT ULYSSE (179_) 2.0 D Multijet 2006-2011 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.2 HDi 2006-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
CITROEN C5 III (RD_) 2.0 HDI 2008-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 III (RD_) 2.2 HDI 2008-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
CITROEN C5 III Break(RW_) 2.0 HDI 2008-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 III Break(RW_) 2.2 HDI 2008-prezent 170CP (125 KW) 2179cmc,
PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.0 HDI 2006-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
CITROEN BERLINGO caroserie (B9) 1.6 HDi 90 16V 2008-prezent 90CP (66 KW) 1560cmc,
PEUGEOT PARTNER Tepee (7__) 1.6 HDi 2008-prezent 75CP (55 KW) 1560cmc,
PEUGEOT PARTNER caroserie (7__) 1.6 HDi 2008-prezent 90CP (66 KW) 1560cmc,
PEUGEOT PARTNER caroserie (7__) 1.6 HDi 2008-prezent 109CP (80 KW) 1560cmc,
CITROEN BERLINGO caroserie (B9) 1.6 HDi 75 16V 2008-prezent 75CP (55 KW) 1560cmc,
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 75 16V 2008-prezent 75CP (55 KW) 1560cmc,
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 90 2008-prezent 90CP (66 KW) 1560cmc,
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 110 2008-prezent 109CP (80 KW) 1560cmc,
PEUGEOT PARTNER caroserie (7__) 1.6 HDi 2008-prezent 75CP (55 KW) 1560cmc,
PEUGEOT PARTNER Tepee (7__) 1.6 HDi 2008-prezent 90CP (66 KW) 1560cmc,
CITROEN BERLINGO caroserie (B9) 1.6 HDi 110 2008-prezent 109CP (80 KW) 1560cmc,
PEUGEOT PARTNER Tepee (7__) 1.6 HDi 2008-prezent 109CP (80 KW) 1560cmc,
FIAT ULYSSE (179_) 2.2 D Multijet 2008-2011 170CP (125 KW) 2179cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 HDi 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 2009-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 III Break(RW_) 2.0 HDi 140 2009-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 2.0 HDi 150 2009-2013 150CP (110 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 2.0 HDi 150 2009-prezent 150CP (110 KW) 1997cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.