ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator ALANKO 720028(12317516105)
Cod: 720028
Producator: ALANKO
Coduri OE: 12317516105
Numar nervuri: 6
Fulie curea -? [mm]: 53,5
Producator: ALANKO
Coduri OE: 12317516105
Numar nervuri: 6
Fulie curea -? [mm]: 53,5
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
BMW 3 Compact (E46) 316 ti 2001-2005 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 Compact (E46) 318 ti 2001-2005 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E46) 318 i 2001-2005 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 318 Ci 2001-2006 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E46) 316 i 2002-2005 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 Touring (E46) 318 i 2001-2005 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 Cabriolet (E46) 318 Ci 2001-2007 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 Touring (E46) 316 i 2002-2005 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 6 (E63) 630 Ci 2004-2010 258CP (190 KW) 2996cmc,
BMW 6 Cabriolet (E64) 630 i 2004-2010 258CP (190 KW) 2996cmc,
BMW 3 (E90) 325 i 2005-2011 218CP (160 KW) 2497cmc,
BMW 3 (E90) 330 i 2005-2007 258CP (190 KW) 2996cmc,
BMW 3 (E90) 320 d 2005-2011 163CP (120 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E81) 130 i 2006-2012 265CP (195 KW) 2996cmc,
BMW Z4 (E85) 2.0 i 2005-2009 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 3 Touring (E91) 325 i 2005-2012 218CP (160 KW) 2497cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 316 Ci 2002-2006 115CP (85 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E90) 318 d 2005-2011 122CP (90 KW) 1995cmc,
BMW 5 (E60) 530 i 2005-2010 258CP (190 KW) 2996cmc,
BMW 5 Touring (E61) 530 i 2005-2010 258CP (190 KW) 2996cmc,
BMW 5 (E60) 523 i 2005-2010 177CP (130 KW) 2497cmc,
BMW 5 Touring (E61) 523 i 2005-2010 177CP (130 KW) 2497cmc,
BMW 5 (E60) 525 i 2005-2010 218CP (160 KW) 2497cmc,
BMW 5 Touring (E61) 525 i 2005-2010 218CP (160 KW) 2497cmc,
BMW 5 (E60) 525 xi 2005-2010 218CP (160 KW) 2497cmc,
BMW 5 (E60) 530 xi 2005-2010 258CP (190 KW) 2996cmc,
BMW 5 Touring (E61) 525 xi 2005-2010 218CP (160 KW) 2497cmc,
BMW 5 Touring (E61) 530 xi 2005-2010 258CP (190 KW) 2996cmc,
BMW 3 (E90) 325 xi 2005-2011 218CP (160 KW) 2497cmc,
BMW 3 (E90) 330 xi 2005-2007 258CP (190 KW) 2996cmc,
BMW 3 Touring (E91) 325 xi 2005-2012 218CP (160 KW) 2497cmc,
BMW 3 (E46) 316 i 2002-2005 115CP (85 KW) 1596cmc,
BMW 7 (E65, E66, E67) 730 i, Li 2005-2008 258CP (190 KW) 2996cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.